Sisällön tarjoaa Blogger.

Rusketusjuttuja ja arvonta!


Kesä on aivan pian täällä! Tai ainakin pitäis olla... Mä olin kuvitellut saaneni jo vähän väriä ennen Balin reissua, kun yleensä toukokuun puolella ja kesäkuun alussa on edes muutamia aurinkoisia ja kuumia päiviä. Mutta ei oo ollut joo. Rion perhe Balilla voi sitten ihmetellä taas, että oonko mä sairas, kun oon niin kalpee...


Mä oon siinä onnellisessa asemassa, että rusketun helposti, enkä yleensä pala helposti. Tykkään siitä miltä ruskettunut iho näyttää, sillä se tekee heti jotenkin terveemmän ja paremman näköiseksi ja siksi joka kesä otankin edes jonkin verran aurinkoa. Nuorempana sain helposti stressiä, jos aurinko ei paistanut tai mulla ei ollut aurinkoisena päivänä aikaa olla auringossa. Rusketusstressistä en enää kärsi, mutta en voi kieltää, etteikö vähän ärsyttäisi, jos en pääsisi kesällä ollenkaan aurinkoon grillaamaan nahkaani. Vaikken palakaan helposti, yritän muistaa käytää aurinkorasvaa. Suomessa käytän rasvaa ainakin alkukesästä ja etelänmaissa nyt tietenkin aina. Tykkään kovasti myös aurinkoöljyistä, sillä niiden avulla ruskettuu helpommin ja ne tekee ihon pehmeäksi. Nuorempana käytin toisinaan myös baby oilia (joo...) ja sillä tuleekin aika mojovat tulokset, mutta en ehkä suosittele ainakaan kaikille. Toinen hyvä ja ehkä hitusen terveellisempi vaihtoehto on kookosöljy, jossa on hieman luonnollista suojakerrointakin mukana. Kookosöljyssä on myös se hyvä puoli, että se kosteuttaa hyvin ihoa ja tuoksuu ihanalta.

HPIM5677

Kuten kuvasta näkyy, on Nivean aurinkorasvoja käytetty ennenkin! Suosin usein Niveaa, sillä se on mun mielestä turvallinen ja toimiva merkki.

Näin vanhemmiten olen väistämättäkin alkanut myös miettimään auringonoton haittapuolia. Vaikka haluaisinkin olla ruskea, en kuitenkaan kaipaa ryppyjä ja ennenaikaista ihon vanhenemista. Siispä nykyään olen tosi tarkka, että käytän aurinkorasvaa riittävillä suojakertoimilla.

Mä sain Nivealta aurinkototteita, joita en tosiaan valitettavasti oo vielä päässyt testaamaan, mutta eiköhän niille Balilla tuu käyttöä. Sain Nivea Sun protect & refresh aurinkovoiteen, jossa on suojakerroin 20 ja joka lupaa viilentää ihoa, Nivea Sun protect & bronze aurinkoöljyn suojakertoimella 30 sekä Nivea Sun In-shower refreching after sun lotionin. Sekä aurinkovoide, että -öljy ovat vedenkestäviä, mikä on mun mielestä rannalla ollessa ihan ehdottomuus. Erityisesti olen innoissani tuosta öljystä, jossa on Baliinkin riittävät suojakertoimet. Olen itse käyttänyt myös vuosia Nivean after sunia, joka on ollut ihan mun suosikki ja jonka tuoksusta tulee aina etelänmatkat mieleen... Mielenkiinnolla odotan tuon in-shower version testaamista, kun en oo aikaisemmin tommosia suihkussa laitettavia rasvoja käyttänytkään.

nivea

Sain Nivealta myös toisen samanlaisen setin teille arvottavaksi. Arvontaan pääsette osallistumaan kertomalla kommenttiboksissa mikä on teidän unelmien rantalomakohde sekä käymällä tykkäämässä Eat Hoop Love:n Facebooksivuista. Osallistumisaikaa on ensi keskiviikkoon 3.6.2015 klo 24.00 asti, niin kerkeän vielä lähettää palkinnon voittajalle ennen reissuun lähtöä.

Lisää Nivean aurinkosuojatuotteista voi lukea täältä.

Onnea arvontaan!



*Postaus toteutettu yhteistyössä Nivean kanssa

19 kommenttia

  1. Santoriniin olisi tällä hetkellä haaveissa päästä kesän unelmalomalle.

    VastaaPoista
  2. haaveissa siintää Sansibar ja Kuuba, ehkä vielä joskus :)

    VastaaPoista
  3. Hei mulle aurinkovoiteita, ne on ihan törkyhintaisia kaupassa. :D Tällä hetkellä ainakin ihan perus Kreikan rannat houkuttelee <3

    VastaaPoista
  4. Ooh, pakkohan tähän on osallistua! Unelmakohteita on vaikka kuinka paljon, mutta sanotaan niistä nyt vaikka Mauritius. :)

    VastaaPoista
  5. Onpas kiva, että sait tollasia vielä ennen reissuun lähtöä.. Mauritius on ikuinen haavekohde varmaankin, mutta myös joku nizza vois olla kiva!

    VastaaPoista
  6. Malediiveille olisi ihana päästä :) Ja tietty mukana arvonnassa!

    VastaaPoista
  7. Uusi-Seelanti kiehtoisi eniten!

    VastaaPoista
  8. Uusi-Seelanti on ollut minunkin haavelomakohteeni jo pitkään.

    VastaaPoista
  9. Kreikka olisi ihana maa, jossa vielä joskus haluaisin käydä.

    VastaaPoista
  10. Hmm..mun unelmien rantalomakohde olisi jossain Mustanmeren rannalla, sillä olen halunnut aina uida siellä. Ehkäpä, vaikka Varna sitten. :)

    VastaaPoista
  11. Karibian saaret on kiinnostanut jo jonkun aikaa... joten sieltä joku ihana rauhallinen rantakohde. :)

    VastaaPoista
  12. Karibia ois ihana! :)

    VastaaPoista
  13. Haaveilen pääsystä Australian ja Uuden-Seelannin rannoille, oih!

    VastaaPoista
  14. Uusi-Seelanti viehättää minua eniten! :)

    VastaaPoista
  15. Tänään palattiin Fuengirolasta ja siellä testailin tuota Nivean protect&bronzea.
    Unelmien kohde olisi jokin ihanan trooppinen paikka vesiputouksineen.

    VastaaPoista