Sisällön tarjoaa Blogger.

Viikonloppu moi


Ja miten taas voi olla perjantai? Mun viikko hurahti aika nopsaan listoja tehden, joitakin kohtia jopa listoista yliviivaten (ai että mä tykkäänkin siitä tunteesta, kun saa vetästä viivan jonkun tehtävän yli, kun sen on saanut tehtyä) ja kauppojen sovituskopeissa bikinejä sovitellen.
Musta tuntuu, että oon viettänyt tällä viikolla tuntikausia kaupoissa juosten, saamatta kuitenkaan mitään järkevää ostettua. Ainakin ne bikinit vielä puuttuu... Näiden lisäksi oon kerennyt myös treenata ja tehdä vähän töitäkin. Kaikenlaista sitä kerkee, kun vaan haluaa! Sen verran on kuitenkin ollu näitä hommia, että esimerkiksi siivoominen on ollut aika toisarvoista meidän taloudessa viime aikoina...

AV_X4Q0737_resize

Kuvat: Antero Aaltonen

Viikonloppunakaan ei valitettavasti kerkeä siivoomaan (siis voi harmi), kun on vielä kaikenlaista. Huomenna on Siivouspäivä, jossa oon esiintymässä ja pitämässä vannetyöpajaa ja illalla esiinnyn vielä Open Stagella Circus Helsingillä. Niin ja tietenkin on myös Maailma Kylässä, mutta sinne pitää suunnata varmaan vasta sunnuntaina.

Koitan viimeistään sunnuntaina kirjottaa jotain vähän fiksumpaakin tänne. Kivaa viikonloppua! Olkoon se auroinkoinen!

2 kommenttia

  1. Moi, Nimesin sulle Liebster Awardin... :)
    http://www.rantapallo.fi/traveladventureswithoutend/2015/05/25/liebster-awards/

    VastaaPoista
  2. Kiitos kovasti! :) Olin just vastannut jo toisaalta tulleisiin kysymyksiin, niin sori, en jaksanut enää vastata sun kysymyksiin...

    VastaaPoista