Sisällön tarjoaa Blogger.

Yllätys postiluukusta!

Mä oon saanut jo toista vuotta Fit-lehden äitiltä joululahjaksi ja tykkäänkin kovasti lukea sitä. Maanantaina oli taas se ilon päivä, jolloin lehti tippui postiluukusta ja yllätyksekseni siinä oli mukana tilaajalahjana Cityshoppari-kortti! Cityshopparillahan saa kaikenlaisia etuja ja tarjouksia yli tuhannesta liikkeistä ja ravintoloista. Eli tälläiselle tarjoushaukallehan tää on ihan unelma!

Kortilla saa etuja ympäri Suomea, mutta eniten niitä löytyy Helsingistä, Turusta ja Tampereelta. Kortti ilmestyy aina vuoden alussa, jolloin se kannattaakin hommata, että kerkeää käyttää etuja mahdollisimman paljon, mutta näköjään kesäksi on tulossa myös paljon extra-etuja, joten ei kortin hankkiminen ehkä olisi tyhmää vieläkään. Kortin voi tilata ja lisätietoa katsella nettisivuilta www.cityshoppari.fi. Hinta näyttää olevan 32e (postikulujen kanssa) tai 29e (postikulujen kanssa), jos haluaa kestotilauksen.

Etuvihkoa pläräillessäni eniten kiinnostavia tarjouksia mun mielestä olivat lukuiset ravintolaedut, joissa monissa saa kaksi annosta yhden hinnalla. Silmiin osui myös risteilyalennuksia ja hyviä joogatarjouksia mm. Yoga Nordicilta.

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Sori, jos tää muuten kuulosti ihan mainospuheelta! En siis tee mitään yhteistyötä Cityshopparin kanssa, vaan olin vaan aidosti niin iloinen tästä yllätyksestä, joka sopii todella hyvin tähän mun tän kevään säästöteemaan.

Löytyykö muilta Cityshoppari-korttia? Onko tullut käytettyä alennuksia? Vai unohtuuko kortti lompakon uumeniin?

Ei kommentteja