Sisällön tarjoaa Blogger.

Viikonlopuksi Ukrainaan!

Terveisiä täältä Helsinki-Vantaalta ja Almost@Home-Business Loungesta! Meikän viikonloppu alkaa aivan kohta matkalla Ukrainaan. Erityisen tästä matkasta tekee se, että tää on mun ihka ensimmäinen bloggaajamatka ulkomaille! Oon tosi innoissani, vaikken voikaan kieltää, etteikö mun ensimmäinen ajatus, kun mun pyydettiin matkalle, olisi ollut se, että uskaltaako Ukrainaan muka matkustaa... Mutta hetken mietittyäni ja tarkistettuani missä kohdekaupunkimme Lviv sijaitsee (Länsi-Ukrainassa, kaukana Krimin alueesta), olin mielelläni lähdössä mukaan. Matkan järjestää Ukraine International Airlines ja oon tosi kiitollinen, että mut on valittu mukaan!

Mä oon ollut Ukrainassa sirkuskoulussa vuonna 2008 opiskelemassa ja siitä oonkin kirjoittanut täällä. Kauhuissani laskin, että siitäkin jo seitsemän vuotta, joten johan se on aika mennä jo uudestaan!

Niin, ja lentokentällä saatiin kuulla, että matkustetaankin Kiovaan business-luokassa! Huippua! Se onkin mun ensimmäinen kerta business-luokassa.

Nyt mä juon tän mun skumpan loppuun ja haen ehkä vähän jälkiruokaa... Mutta tästä matkasta kuuletta varmasti pian lisää!

IMG_3309

Ihanaa viikonloppua kaikille!

EDIT: Artikkelia muokattu 26.4., sillä ekalla kerralla kirjoitin Business Loungen nimen ihan väärin! Jos ihmettelit mistä ihmeen Feels Like Home:sta mä puhuin, niin se oli vaan kiirressä tapahtunut virhe ja oikea Loungen nimihän on Almost@Home!

2 kommenttia

  1. Vauu, kuulostaa supermielenkiintoiselta! :) Huippua reissua!

    VastaaPoista
  2. Kiitos! On kyllä ollutkin supermielenkiintoista ainakin tähän mennessä! :)

    VastaaPoista