Sisällön tarjoaa Blogger.

Keväinen lauantai

Voi mikä ihana päivä tänään oli! Menin ensin aamupäivällä  treenaamaan ennen mun opetustunteja ja olin aivan onnesta soikeena päästessäni vähän liikkumaan. En oo treenannut pariin viikkoon melkein ollenkaan, kun ensin olin vaan niin kiireinen ja stressaantunut ja tällä viikolla oon ollut vähän flunssainen. Kropasta kyllä huomasi, että se oli päässyt kunnolla lepäämään ja palautumaan ja nyt energiaa on taas vaikka mihin! Elämä olis kyllä kamalaa, jos ei pääsis liikkumaan... Tai olemaan jotenkin pääalaspäin.

Tuntien jälkeen lähdettiin Rion kanssa vähän kaupungille kävelemään ja nauttimaan auringosta. Päädyttiin lopulta Uunisaareen ja Liuskasaareen, joissa en ollut jostain syystä koskaan käynyt (ja Rio vielä vähemmän). Ja siis miksi ihmeessä? Miksen ole istuskellut kesällä piknikillä niillä kauniilla kallioilla? Asia pitää korjata mahdollisimman pian! Oon kyllä kuullut noi nimet, mutten ole ollut kai edes ihan varma missä ne sijaitsee. Ja muistutuksena siis, en tosiaan ole alunperin Helsingistä kotoisin. Tää on kyllä uskomaton kaupunki, kun vielä useamman vuoden jälkeenkin löydän täältä uusia paikkoja. Ihana Helsinki!

 

IMG_3203

IMG_3212

IMG_3220

IMG_3227

IMG_3231

IMG_3233

Flower boots

IMG_3236

Huomasitte ehkä, että myös blogi on saanut vähän kevätkohennusta. Oon niin käsi näissä kaikissa teknisissä jutuissa, että vietin melkein koko eilisen vapaapäivän uuden ulkoasun muokkaamiseen eikä kaikki oo vieläkään ihan kunnossa. Suokaa siis anteeksi, jos joku näyttää vielä vähän hassulta, yritän korjailla jutut kuntoon tässä lähipäivinä. Haluiaisin myös uuden bannerikuvan, mutta en oikein osaa tehdä semmosta... Eli vanhalla nyt mennään ainakin toistaiseksi.

Mitäs pidätte uudesta ulkoasusta?

Toivottavasti olette päässeet nauttimaan kivasta keväisestä säästä, joka ainakin täällä etelässä vallitsee!

2 kommenttia