Sisällön tarjoaa Blogger.

Uusi rakkauteni: Samsung nx 2000

Nyt tuli vihdoin munkin aika hommata uusi kamera! Kuten ehkä ootte blogin kuvien tasosta huomanneetkin, oon ottanut kaikki kuvani mun puhelimella (iPhone 5S). Toisinaan blogissa on näkynyt myös vanhempia peruspokkarilla otettuja kuvia. Nyt asiaan tulee kuitenkin muutos, sillä ostin eilen itselleni Samsung nx2000 mikrojärjestelmäkameran! Oon pidempään jo katsellut ja vertaillut kameroita ja nyt viimein päädyin tähän. Oon aina tykännyt ottaa kuvia, mutta järjestelmäkameroista mulla ei oo pahemmin kokemusta. Lukiossa tosin kävin valokuvauskurssin, jossa kuvasin äitin vanhalla filmijärkkärillä, mutten oikein muista niistä jutuista paljon mitään. Siellä muuten myös kehitettiin itse filmit, joka oli tosi hauskaa.

Halusin siis paremman kameran kun peruspokkari, mutten mitään liian hienoa ja kallista, jota en osaisi käyttää tai uskaltaisi ottaa mihinkään mukaan. Valinta oli ehdottomasti mikrojärkkäri pienen kokonsa takia. Katselin kaupassa tätä Samsungia valkoisena, mutta ostopäätöksen tehtyäni sainkin kuulla, että sitä oli vain vaaleanpunaisena jäljellä. Hetken aikaa mietittyäni päätin sitten ottaakin sen! Ja joo, mun piti asiaa ihan miettiä jonkun aikaa. Vaikka tykkäänkin vaaleanpunaisesta, oli mielessä ollut valkoinen ja yritin pohtia tulisinko kyllästymämään tähän väriin. Mutta on se sen verran söpö, että nyt olen oikein tyytyväinen valintaani! Vai voitteko väittää, ettei tää olis ehkä maailman suloisin kamera?

Samsung nx2000 pinkki

IMG_3284

IMG_3286

IMG_3288

Nyt ei tarviikaan muuta kun opetella käyttämään tätä!

Ei kommentteja