Sisällön tarjoaa Blogger.

Elokuu, tuo kesän sunnuntai


muistikirja
Luin tänään Instagramista jonkun kuvasta tuon ajatuksen ja se on kyllä aika osuvasti sanottu. Vaikka elokuu vielä virallisesti kesää onkin ja siihen saattaa vielä riittää lämpimiä päiviä ja tapahtua ihania kesäisiä juttuja, niin onhan elokuussa jo hieman sellainen syksyyn valmisteleva fiilis. Ja vaikka mä aivan kesätyttö oonkin, niin kyllä mä tykkään siitäkin fiiliksestä.

Vaikka kuinka kesää rakastankin ja välillä unelmoin asuvani jossakin palmujen alla ikuisen lämmön maassa, niin kyllähän syksy tuo aina vähän sellaista ryhtiä elämään, jota me suomalaiset ehkä kaivataankin villiinnyttyämme meidän lyhyestä kesästä. Ja niinpä mullakin tuli tänään kovin reipas ja motivoitunut olo ja aloin vähän jo valmistautumaan syksyyn! Mun syksyssä ei mitään kovin kummoisia muutoksia tapahdu, kun oon vielä Myyn kanssa kotona, mutta mulla on myös pari esiintymiskeikkaa tiedossa ja syyskuussa aloitan pitämään paria sirkustuntia Pole4fit:llä sunnuntaisin. Mun hyvin alkaneet treenit on olleet hetken vähän kesälomalla, joten nyt on aika taas vähän ryhdistäytyä, jotta pääsen pian työkuntoon.

jooga
 Mähän rakastan kaikenlaisten suunnitelmien ja listojen tekemistä ja nytkin mun uuteen muistikirjaan on kirjoiteltu kaikenlaista mind mapia, treenisuunnitelmaa yms. Mun elokuun tavoitteissa on mm:

* pieni kuntoilukuuri (Pitää vielä katsoa jos löytyis joku hyvä kotona tehtävä voimaohjelma. Esim. Kayla Itsinesin ohjelma on hyvä, mutta en tiedä onkohan se vielä vähän liian raskas mulle... ehkä siitä vois tehdä jonkun vähän kevyemmän version ensin? Palaan tähän asiaan vielä, jos hyvä ohjelma löytyy!)

* terveellinen ruokavalio (Mun ruokailutkin on olleet vähän kesälomalla tässä viime aikoina ja nyt olis hyvä aika keskittyä vähän terveellisempään ruokaan. Tosin pari poikkeuspäivää on luultavasti vielä elokuussa tiedossa, sillä meillä on tällä viikolla yksi kesäretki ja ens viikolla mulla on synttärit!)

* aikaisemmin nukkumaan meno (Tää on mun ikuinen murheen kryyni! En vaan osaa mennä ajoissa nukkumaan, kun oon tottunut aina meneen nukkuun siinä puolen yön maissa. Rio pääsee usein iltavuorosta yhdentoista jälkeen ja mä oikestaan aina valvon siihen asti kunnes se tulee ja sitten tulee tietysti vielä vähän höpistyä... Pikku Myy on viime aikoina herännyt kuudelta ja usein ei voi kyllä syyttää kuin itseään, jos oon aamulla väsynyt. Mun pitäis myös ehdottomasti päästä eroon sängyssä puhelimen selaamisesta, jota saatan tehdä siellä vaikka tunninkin ennen nukkumista... ai kauhee!)

vihermehu

Tää elokuun ensimmäinen päivä ainakin alkoi hyvin, sillä join aamulla vihermehun ja söin muutenkin koko päivän terveellisesti sekä jumppasin kotona. Mutta... kas kun tuo kello on jo kohta ykstoista ja mä täälä vielä kirjoittelen ja suihkuunkin pitäis vielä mennä! Hups... No, onneksi tässä on koko kuukausi aikaa skarpata asian kanssa!

Ihanaa  ja reipasta alkanutta elokuuta!

2 kommenttia

  1. Hei minkä tasoisia nuo sirkustunnit ovat, joita rupeat pitämään? Olis hauskaa tulla, mutta en oo erityisen hyvässä kunnossa. Siinäpä sitä kuntoa voisi nostaa! :) Kävin muutamia vuosia sitten Hurjaruuthilla sirkustunneilla ja oli hauskaa. Sinusta on tullut ihanan lämmin kuva ja olis jos hyvän open takia kivaa tulla kokeilemaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Mä alan pitämään jatkotason rengastrapetsia, jossa on hyvä olla kyllä jo vähän ilma-akrobatiataustaa sekä venyttelyä. Ja ehkä vähän myöhemmin syksyllä myös lattia-akrobatiaa, joka sopii kaiken tasoiselle. Mutta Pole4fit:llä on myös muitakin sirkustunteja, kannattaa katsoa nettisivuilta! Siellä on paljon hyviä opeja ja mun mielestä kiva ilmapiiri. :) Eikä haittaa ollenkaan vaikka olis huonossa kunnossa, kun siinähän se tosiaan temppuillessa hyvin kasvaa! Enhän mä itsekään ihan huippukunnossa ole vielä lapsen saannin jälkeen, hehe... Ja kiitos kovasti kauniista sanoista, kiva jos blogin kautta on välittynyt mukava kuva. :)

      Poista