Sisällön tarjoaa Blogger.

Mitä kuuluu luonnonkosmetiikkaprojektille?

luonnonkosmetiikka
Uusille lukijoille tiedoksi, että mä aloitin tän vuoden alussa luonnonkosmetiikkaprojektin, jonka aikana mun on tarkoitus aina jonkin kosmetiikkatuotteen loputtua vaihtaa se vastaavaan luonnonkosmetiikan tuotteeseen. Projekti on sujunut oikein kivasti, vaikkei kovin vauhdikkaasti, sillä jotkin vanhat tuotteet kuluvat turhauttavan hitaasti.

Tähän mennessä oon kirjoittanut projektista tällaiset postaukset:

Luonnonkosmetiikkaprojekti 2016

Ensimmäinen katsaus luonnonkosmetiikkaprojektiin 2016

Luonnonkosmetiikkaprojekti 2016: Hemmottelua väsyneelle iholle

Luonnonkosmetiikkaprojekti 2016: deodorantti 

Luonnonkosmetiikkaprojekti 2016: Benecos ja ensimmäinen meikkikokeilu 

Koska tuo Benecosin sitruunamelissan tuoksuinen vartalovoide oli niin hyvä, ostin toisenkin samanlaisen, mutta tyrnin ja appelsiinin tuoksuisena. Sekin on oikein hyvä, mutta ei kyllä ihan voita sitruunamelissaa!

luonnonkosmetiikkaprojekti

Lisäksi oon ostanut uuden BB-voiteen. Koska oon mieltynyt noihin nyt käytössä oleviin Mossan kasvosaippuaan ja kasvoveteen, ostin myös saman sarjan BB-voiteen. Ja sekin on tosi hyvä! Koostumus on miellyttävän kevyt, mutta vähän kuitenkin tasoittaa ihon väriä ja peittää äitin tummia silmänalusia. Ja kun oon usein valittanut, että luonnonkosmetiikka tuoksuu pahalle, niin myös tässä (kuten putsarissa ja kasvovedessäkin) on ihana tuoksu. Aikaisemmin mun luotto BB-voide oli semmoinen perus Garnier, mutta tää voittaa kyllä sen heittämällä! Ainut huono puoli tässä Mossassa on, ettei siinä ole mitään suojakerrointa.

Mossa luonnonkosmetiikka

Ja mitäs muuta...

-Madaran deodorantti, josta kirjoittelin, on nyt alkanut toimimaan paremmin, joka on mahtava juttu! Kroppa kai kaipasi vaan vähän aikaa tottua luonnollisempaan vaihtoehtoon.

-En oo edelleenkään uskaltautunut kokeilemaan luonnonkosmetiikkahammastahnaa... Vaikkakin ikenet alkaa olla jo paremmassa kunnossa raskauden jälkeen.

-Hiuslakka on edelleen ongelma... Ongelma, jonka oon ratkaissut sillä, etten oo käyttänyt normilakan loputtua ollenkaan lakkaa. Se ei ookaan ollut ihan kauheeta ja luultavasti vaan hyväksi hiuksille, ettei niihin joka päivä suihki jotakin. Mutta kyllä mun kampaukset myös näyttää aika pahoilta ajoittain. Varsinkin niskassa on niin paljon lyhyitä (katkenneita tai uusia kasvavia?) hiuksia, että jos laittaa vaikka korkeen nutturan, sojottaa ja roikkuu ne miten sattuu... Ei kiva. Kyllä joku lakka pitää saada ainakin spesiaalitilanteita varten.

-Mua odottaa myös mun eka luonnonkosmetiikkaripsari, jonka sain äitiltä! Jännää! En oo vielä kokeillut, sillä vanhaakin vähän on, mutta eiköhän se aika pian pääse testiin. 

-Myös uusi shampoo on käytössä, mutta kerron siitä, kun saan myös uuden hoitoaineen käyttöön.

Eli tämmöstä kuuluu projektille! Jatketaan juttua taas piakoin. Ja jos uusilla lukijoilla on hyviä vinkkejä luottotuotteistaan, niin saa vinkata!

2 kommenttia

  1. Mun pitäisi hankkia uusi ripsari ja meikkivoide. Oon vaan vitkutellut niiden ostamista, kun en osaa päättää, mitä ostaisin. Molemmista kuulisin mielelläni sun kokemuksia! :-) Ja siis molemmat pitää olla tietty luonnonkosmetiikkaa.

    VastaaPoista
  2. Mä oon käyttänyt nyt tota Benecosin meikkivoidetta ( https://eathooplove.blogspot.fi/2016/04/luonnonkosmetiikkaprojekti-2016-benecos.html ) ja se on ollut kyllä tosi hyvä! Muita meikkejä ei oo vielä tullut testattua, kun ei noi mun vanhat meinaa millään loppua... :D Mutta ripsari siis jo odottaa kokeilua ja siitä tulee kyllä sitten raporttia.

    VastaaPoista