Sisällön tarjoaa Blogger.

Blogin viilausta


blogin päivitystä
Moro!

Meikä on tässä taas tehnyt pikku viilauksia blogiin ja nyt alkais asiat oleen aika lailla niin kuin haluankin. Oon taas pari iltaa lisäillyt puuttuvia ensimmäisiä kuvia postauksiin ja se on nyt tehty viimeisen vuoden postauksiin ja valikoituihin matkajuttuihin. Ihan hirveetä hommaa! Mä oon joissain asioissa vähän perfektionisti ja esimerkiksi tää ärsyttää mua nyt aika paljon, että monista postauksista puuttuu vielä ensimmäinen kuva (joka usein on se hienoin/kiinnostavin), mutta annan nyt asian olla, sillä en vaan jaksa käydä kaikkia postauksia läpi... Osa vanhoista kuvista on aika huonolaatuisiakin, niin turhaan mä kulutan tuntikausia siihen, että saan ne liitettyä mukaan.

Tajusin tässä vasta vähän aikaa sitten myös sen, että nythän kaikki mun Rantapallossa kirjoitettujen postausten linkitykset aikaisempiin postauksiin vie sinne Rantapallon sivuille... Yhyy. Niitäkään en nyt varmaan jaksa alkaa käymään läpi ja vaihtamaan yksitellen uusiin, vaan ne saa nyt olla noin. Rantapallon sivut on vielä ainakin toistaiseksi auki, joten vanhat jutut pääsee lukemaan vielä sieltäkin.

Tein myös yläpalkkiin/menuun pienen listauksen valikoiduista Matkajutuista, joita oon blogiin aiemmin kirjoitellut. Niitä voi käydä lukemassa, jos Bali- tai muut matkajutut kiinnostaa tai kaipaa vaikka jotain reissuvinkkejä. Nyt myös Jerina -linkin esittely on kunnossa, joka ei näköjään aiemmin ollut toiminut. Sirkus -linkistä pääsee mun nettisivuille katsomaan millaisia sirkusjuttuja teen ja voi tilata vaikka keikalle, kun alan nyt taas olla esiintymiskunnossa ainakin vanteiden kanssa!

Sivupalkista löytyy nyt myös linkit Blogipolkuun ja Blogloviniin, joiden kautta blogia voi myös seurata.

Ja tietysti Eat Hoop Love löytyy myös Facebookista, jonne tulee aina tieto uusista postauksista sekä Instagramista (eathooplove), jonne ilmestyy kuvia lähes päivittäin!

Nytpä ei muuta, kun pitää mennä jo nukkumaan, mutta palaillaan pian parempien juttujen kanssa! 

Ei kommentteja