Sisällön tarjoaa Blogger.

Viikon paras päivä!


Moro! Mulle on tapahtunut sellanen omituinen juttu, että mun lempiviikonpäiväksi on muodostunut tässä viime viikkoina maanantai! Johtuen ihan vaan siitä, että se on nyt jo kolmatta viikkoa ollut mun viikon ainoa vapaapäivä. On siis ollut aika hektinen tää syksyn alku... Eikä siinä mitään, ihan kivoja juttuja on kyllä ollut. Harmiksi oon vaan ollut vähän kipeenä jo monta päivää, mutta silleen ärsyttävästi vaan vähän, ettei oo viittynyt jättää esim. töitä väliin. Mutta nyt onneksi heti vapaapäivänä alkoikin tuntumaan jo paremmalta!


Maanantai alkoi sillä, että nukuin aika pitkään ja nautiskelin hitaan banaanipannariaamupalan. Sitten arvoin siivoamisen ja kaupungille lähdön välillä ja päädyin jälkimmäiseen. Fiksumpaa olis toki ollut valita toisin, mutta oli kyllä kivaa kierrellä kaupoissa ihan rauhassa itsekseen. Mulle kaupungilla kiertely ja päämäärätön kaupoissa haahuilu on yks keino rentoutua eikä aina tarvii välttämättä edes ostaa mitään. Niin kun en tänäänkään ostanut, kun ei tullut mitään semmosta vastaan, jota olisin tarvinnut tai ehdottomasti halunnut. Paitsi ruokaa.

IMG_6362Nälän tullessa kävin vetäisemässä lohimedaljongin Forumin Manhattanilla.

IMG_6365Forumiin on näköjään tulossa Victoria's Secret, mutta sekin on valitettavasti vaan tommonen kosmetiikka- ja asusteliike.

IMG_6367Löysin jo toisen kerran kaupasta Suomalaisia pensasmustikoita! Ei oo aikasemmin semmosia tullut vastaan...

Kaupunkikierroksen jälkeen tulin kotiin syömään vähän välipalaa ja lähdin piipahtamaan äitin luona. Lörpöteltiin jonkun aikaa ja sitten palasin kotiin viettämään mun maanantain tv-iltaa. Oon arkisin yleensä kaikki muut illat menossa, niin maanantai on nykyään ainut päivä, kun voin oikeesti vaan löhötä sohvalla. Ja täällä sitä ollaan edelleen.

Rentoutumisen kannalta hyvin käytetty päivä siis. Mitään järkevää ei tosin tullut tehtyä, mutta välillä pitää vaan heittää aivot narikkaan ja tehdä mitä huvittaa. Ja sen imuroinnin voi jättää vaikka huomiselle... Yleensä tykkään maanantaista vapaapäivänä just siksi, että se on kuitenkin arjen alku ja päivä tulee vietettyä yleensä aika aktiivisesti, vaikka asiat tuliskin tehtyä rauhalliseen tahtiin ja tasapainotettua rentoutumisen kanssa.

Mutta enköhän mä taas ens viikolla tykkää eniten lauantaista...

Toivottavasti teillä oli kiva maanantai!



Ei kommentteja