Sisällön tarjoaa Blogger.

Voihan väsymys


Mä oon ollu viimeset pari päivää aika väsynyt. Pikku Myyllä on luultavastikin tiheän imun kausi ja se haluaa syödä tai kiukutella koko ajan. Tänään ja eilen ei ollakaan tehty oikein muuta kun syöty ja nukuttu. Koska oon ollu niin väsynyt, oon itekin ottanut parit päiväunet sen kanssa, vaikka mulle tuleekin siitä usein ärsyttävä olo, kun se ainut aika jolloin vois rauhassa tehdä jotain, menee ohi.
En oo jaksanu oikein lenkkeilläkään ja ulkona ollaan käyty tasan sen verran, että ollaan kävelty kauppaan ja takas. Mulla on aika pahat koivu-allergiat päällä eikä senkään vuoksi oo huvittanut ihan hirveesti ulkona luuhata. Kun imettäessä ei oikein voi käyttää mitään allergialääkkeitä, niin kutinat ja aivastelut on vaan kestettävä... Kotona röhnätessä ruokavaliokin on ollut vähän mitä sattuu, mikä ei ainakaan nosta yhtään energiatasoja. Enkä ees halua tietää kuinka paljon aikaa on tänäänkin viettäny vaan aivottomasti puhelinta pläräten. Äsken katoin Fitnesspäiväkirjoja samalla karkkia syöden ja oikein ärsytti katella niin reippaita ihmisiä...



Voi toista... Se on ihan koko ajan lipomassa jotakin. Käytiin siellä kaupassa kantorepun kanssa ja senkin se nuoleskeli ihan märäksi. Mutta vaikka sitä vähän kiukuttaa eikä halua nukkua silloin kun pitäis, niin eihän sille vihainenkaan voi olla...

Mutta ei tässä nyt auta masentua. Tää vaihe menee kyllä pian ohi ja jos kohta vaikka satais vähän vettäkin, niin ilma raikastuis ja vois taas ulkoilla mukavemmin. Hyvin kyllä taas huomaa kuinka liikkumattomuus, huonot ruokailutavat ja sisällä nyhjääminen vaan pahentaa oloa. Eikä siinä paljon Sport-lehden lukeminen tai Fitnesspäiväkirjojen kattominen auta, haha...

Mutta enköhän mä taas pian täältä sohvan pohjalta nouse. Ehkä jo huomenna. Tai viimeistään ens viikolla...

Ei kommentteja