Sisällön tarjoaa Blogger.

Viikkokooste


Otetaas taas sunnuntain kunniaksi viikon parhaat jutut, kun tässä on sopivasti aikaakin, kun telkkarista tulee vaan lätkää! Muahan ei tosiaan toi jääkiekko kiinnosta, mutta Rio on ihan innoissaan. Ja ehkä mäkin voin nyt sentään finaalimatsia vähän sivusilmällä vilkasta... Melkein itse asiassa toivon, että Suomi voittais, niin Rio näkis miten sekasin tää maa menee sellasesta, hehe. Se myös kysyi, että voidaanko mekin lähtä sit torille, jos voitto tulee. Juu ei lähdetä vauvan kanssa mihinkään torille.

Mutta siis, parasta tällä viikolla:

*Pääsin vihdoin vähän vauhtiin treeneissä ja kävin kaks kertaa Liikuntamyllyssä tekemässä akroa ja vanteita sekä kerran Puksussa treenaamassa ilma-akroa. Kuulostaa aika säälittävältä entisiin treenimääriin verrattuna, mutta mulle tää on nyt tosi jees!

*Viime viikon vähän väsyneisiin ruokailuihin verrattuna söin tosi fiksusti ja terveellisesti.

*Pikku Myy huusi paljon vähemmän kun viime viikolla!

*Oli niin kiva päästä kattomaan mun kavereiden mahtava esitys Stoaan Idän Kyläjuhlille. Ja vieläpä ihan rauhassa, kun Rio oli Myyn kanssa.

*Ja tietysti oli ihanaa nähdä kavereita! Osaa tosi pitkästä aikaa.

* Tänään hain vihdoin kesäkengät varastosta. Niitä tulee aina käytettyä niin vähän aikaa, että tuntuu melkein kun uusia kenkiä olis saanut.

*Oon jostain syystä missannut kokonaan sen, että Pasila Spin Off:ista on tullut uusia jaksoja! Vai onko? Oonko mä vaan täysin unohtanut osan jaksoista? No, joka tapauksessa oon kattonu niitä niin tyytyväisenä Areenasta. Pasila on kyllä ihan paras!

IMG_9454

IMG_9421Vähän piti tietty jotain herkkuakin viikossa olla... Ihan hyvää toi uusi Leaderin raakasuklaa! Se oli myös halvempaa ja isompi kun moni muu raakasuklaa. Ja löytyi ihan hassusti ruokakaupan karkkihyllystä (mitähän mä sillä hyllyllä edes tein...?).

SAM_1935

Mutta vaikka on ollut oikein kiva viikko, mahtuu siihen myös muutamia ongelmia...

*Oon tutustunut uuteen äiti-ongelmaan... Mun puhelimen muisti on koko ajan aivan täynnä (vauvan kuvia) eikä niitä koskaan muista siirtää koneelle. Sitten pitää aina poistaa muutama kuva ennen kuin voi ottaa uusia.

*En tiedä onko meidän lapsessa jotain vikaa, kun se kakkaa niin usein vaatteilleen. Tällä viikolla oon kokenut uuden tuttavuuden maha-kakan (Stoassa) ja hoitopöydälle kakkaamisen (kahteen kertaan peräkkäin).

*Mun päässä söi koko ajan lauluja kuten Pää-olkapää-peppu-polvet-varpaat tai ABC-laulu ja osaan kaikki tarinan pätkät ulkoa, jotka tulee meidän sellaisesta soivasta koira-lelusta.



Semmosta. Ei tuosta Suomen pelistä muuten taida nyt tulla mitään ja Riokin kyllästyi kattomaan... hah.

Mutta eipä nyt muuta kun kohti seuraavaa viikkoa! Siitäkin tulee varmasti kiva, sillä on myös kavereita ja muita kivoja juttuja tiedossa!

Ei kommentteja