Sisällön tarjoaa Blogger.

Viikon parhaat


Olipa taas aika kiva viikko! Ja tässä taas viikon parhaita hetkiä:


Maantai

Meidän pieni tiputanssija oli jo 10 viikkoa! Miten aika menee niin hurjaa vauhtia!

IMG_8852

Keskiviikko

Keskiviikkona juhlittiin Rion synttäreitä. Käytiin syömässä Thai Orchid Buffetissa Itiksessä, joka on siitä kiva paikka, että siellä on sekä thai-ruokaa, että sushia. Riohan syö mieluiten aina riisiä, mutta sushista se ei kyllä tykkää ja on kiva, kun molemmat löytää mieleistään syömistä samasta paikasta.

Thai Orchid

Illemmalla Rion juhlapäivä jatkui sillä, että se sai jäädä hoitamaan Pikky Myytä ekan kerran ihan yksin, kun mä lähdin Rantapallon järjestämään blogi-iltaan. Mua jännitti aika kovasti miten ne pärjää, mutta onneks tommosessa tapahtumassa, jossa bloggaajaat sometta vähän väliä, ei ollut noloa vilkuilla puhelinta. Ja olipa kyllä kiva olla hetken aikaa ihmisten ilmoilla, vaikka koko ajan oli vähän olo, että olin unohtanut jotain. Olin päättänyt, että oon siellä maksimissaan kaksi tuntia, mutta jossain vaihessa Rio laittoikin viestiä, että ne oli lähteny kattomaan jotain futismatsia Lauttasaareen, joten jäinkin vähän pidemmäksi aikaa. Lopulta kävin hakemassa Myyn Ruoholahden asemalta ja me päästiin kotiin melkein neljä tuntia sen jälkeen kun olin lähtenyt! Mä melkein juoksin loppumatkan, kun olin ihan varma, että Myy olis nälkäkuoleman partaalla, kun Rio ei ollut saanut syötettyä maitoa, jonka olin sille jättänyt. Hirveellä vauhdilla hääsäsin siltä ja itseltäni ulkovaattet pois ja sohvalle syömään, mutta eihän sillä mikään hätä ollutkaan ja sohvalla koin ehkä ihanimman hetken sen syntymän jälkeen, kun Myy huomasi, että kappas äitihän se taas siinä, katsoi pitkään silmiin ja hymyili. Voih.

OficinaBlogi-ilta oli uudessa Oficina ravintolassa, joka oli tosi kotoisa ja tunnelmallinen lattaripaikka. Tonne vois mennä mielellään uudestaankin!

Torstai

Torstaina kävin treenaamassa ihan sirkussalilla ja tein ekaa kertaa synnytyksen jälkeen rengasta! Onneks rengas oli aika matalalla, sillä kovin korkeelle mä en ois ees ehkä päässy... heh. Raskasta oli ja lihakset on aivan surkastuneet. Mutta oli myös tosi kivaa ja jostainhan sitä pitää taas aloittaa! Pikku Myy katteli kohtalaisen kiltisti lattialla, kun äiti treenas.

treeni

Viikonloppu

Viime viikon sunnuntaina mä kävin myös joogatunnilla ja Pikku Myy oli mummin luona hoidossa ekaa kertaa ihan yksin. Sekin oli vähän jännittävää, mutta hyvin meni. Kaikilla. Nyt lauantaina kävin taas ja on kyllä ihanaa päästä rauhoittumaan ihan itsekseen. Harmi vaan, että tuo jooga on vähän liian hissuttelua mun makuun (ostin tarjouskortin paikkaan, jossa en ollut aikaisemmin käynyt).

Muutenkin viikonloppu meni mukavasti rentoillessa ja muutamia kavereita kävi kylässä.

IMG_8951

Ja nyt täällä ollaan jo valmiita seuraavaan viikkoon! Hyvää yötä!

2 kommenttia

  1. Voi, onpa teidän vaavi nätti! Itse en malttaisi odottaa, että musta tulee täti ja pääsen ihmettelemään ihmisen alkua!

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Vauvat on kyllä aika ihania... :)

    VastaaPoista