Sisällön tarjoaa Blogger.

Hyvänmielen sunnuntai


Mä olin tänään jotenkin ihan superhyvällä tuulella. Eilisistä juhlista jäi hyvä mieli, aurinko paistoi ja päivä alkoi kakkuaamiaisella. Päivä meni ihan tavallisissa jutuissa, mutta oli vaan jotenkin tosi kivaa. Onnea pursutessani näin ympärillänikin vain kauneutta ja napsin pitkin päivää kuvia kaikista ihanista jutuista.


IMG_8692Päivän ruokavalio koostui lähinnä eiliseltä jääneistä herkuista. Yhden Stockalta haetun salaatin sentään söin välissä. Olipa muuten eka kerta sen jälkeen, kun oon muuttanut Helsinkiin, että kävin Hulluilla Päivillä (Itiksessä) ostamatta ton salaatin lisäksi sieltä mitään muuta.

IMG_8699Fiilistelin äitiltä juhlia varten lainattuja ylimääräisiä Muumimukeja. Oli kivaa juoda teetä eri mukista, kuin yleensä ja kasailla mukeja, joita oli tavallistakin enemmän. Halvat on huvit mulla... Toi turkoosi Nipsu on yks mun lemppareista eikä mulla itellä oo sitä (kun on jo ruskea...).

IMG_8688Ulkona oli niin kiva ja keväinen ilma, kun käytiin kävelyllä.

IMG_8695Kaveri toi eilen meille sen lapselta pieneksi jääneitä vaatteita ja laitettiin heti uudet söpöt pöksyt jalkaan. Mutta mikähän siinä on, että aina kun Pikku Myyllä on mun mielestä tosi kivat vatteet, tapahtuu joku vahinko ja niinpä tälläkin kertaa nää vaatteet kerkes oleen päällä vaan puoli päivää, kun kakka pääsi vuotamaan vaipan raosta ja vaatteet oli valmiita pyykkiin...

IMG_8700Pikku Myy sai myös lahjaksi aivan suloiset tossut!

IMG_8707Eilen saadut kortit pääsi keittiöön esille.

Ja nyt yks ihanuus tuli kotiin futistreeneistä ja mä ajattelin mennä ottamaan vielä yhden palan kakkua...

Toivottavasti muillakin oli kiva viikonloppu!

2 kommenttia

  1. Ihanilta vaikutti teidän juhlat ja vauva on söpö ku mikä! :)

    VastaaPoista
  2. Juhlat oli kyllä tosi kivat! Ja kiitos, onhan se aika söpöläinen... 😊

    VastaaPoista