Sisällön tarjoaa Blogger.

Singapore kahdessa päivässä -video


Mä tässä muistin, että tää mun blogihan on tavallaan matkablogi... Hehehee... Ei ehkä oo pitkään aikaan siltä tuntunut, kun blogi vaan tursuaa vauvajuttuja! Tää tuli kuitenkin mieleen, kun muistin yhden videon, jonka oon tehnyt viimekesäisistä Singaporen päivistä ja jonka voisin nyt vihdoin julkaista. En edelleenkään oo mikään pro näissä videojutuissa enkä oo tähänkään ihan tyytyväinen, kun mielikuvissa se näytti vähän erilaiselta... mutta turha sitä on olla liian kriittinen ja pitää muistaa, että tekemällähän sitä oppii!


Joten tällainen kooste tuli meidän parin päivän Singaporen visiitistä:

https://www.youtube.com/watch?v=CJAmXVn3fHE&feature=youtu.be

Video on osa Youtuben ParisRio Travel Channelia, joka kannattaa ehdottomasti laittaa seurantaan, jos matkavideot kiinnostaa! Kanava julkaisee säännöllisesti suomalaisten matkabloggaajien tekemiä matkavideoita ja sieltä löytyykin vaikka mitä mielenkiintoista!

Mä oon aikasemmin tehnyt videon Balin Lovinan alueesta, joka myös löytyy tuolta kanavlta.



P.S. Jos haluat pysyä mun menossa mukana vähän reaalimmassa ajassa, kannattaa seurata Eat Hoop Loven Facebook-sivua ja  Instagramia. Ja nyt yritän ottaa myös Twitteriä haltuun, joten tervetuloa seuraamaan!

Ei kommentteja