Sisällön tarjoaa Blogger.

Ja niin kalenterista tuli tyhjä!


Moi! Mun viikonloppu meni jokseenkin hujauksessa Pukinmäen Sirkuskoulun jouluesitysten parissa ja arvatkaas mitä...? Nyt mulla alkoi äitysloma! Huh heijaa, aika hurjaa! Mun uusi ihana kalenteri ammottaa lähes tyhjyyttä ja ainoot merkityt asiat siellä näyttää olevan joku neuvolakäynti, joulu (jos vaikka unohtaa, että se on tulossa) ja laskettuaika. Nyt suunnitelmissa ei siis oo muuta kuin kasvatella mahaa vielä vähän noilla kaikilla suklailla, jotka sain oppilailta ja viettää rentouttavaa joulua. Sitten voikin alkaa vain odottelemaan helmikuun alkua...


IMG_7077Reipas sirkusope valmiina viikonlopun koitokseen ja viimeisiin työpäiviin.

IMG_7090Pullukka laitettiin kovin jännittäviin tehtäviin musiikin soittoon, jossa koettiinkin jos jonkinlaisia draaman hetkiä... mutta kaikesta kuitenkin onneksi selvittiin, kiitos Malmitalon taitavan henkilökunnan!

IMG_7125Meidän taitavat oppilaat!

Mä tykkään tosi paljon joulusta, mutta vielä en oo kerennyt pahemmin koko asiaan edes valmistautua. Onneksi tässä on vielä yli viikko aikaa eikä mun muutenkaan tarvii kauheesti joulusta stressata. Ei aiota hankkia pahemmin mitään lahjoja, sillä kuten joku aika sitten jo kirjotinkin, on tässä viimeaikoina tullut ostettua ihan tarpeeksi kaikenlaista uutta asuntoa ja vauvaa varten. Mutta pitäähän sitä jotain pientä pakettiin laittaa, sillä yllätyksethän kuuluu jouluun...

Tää mun eka lomapäivä meni kyllä aivan rentoilussa ja hyvällä omalla tunnolla otin myös päiväunet. Ajattelin, että oon ne ansainnut tollasen viikonlopun jälkeen! Muita päivän saavutuksia oli neuvolassa ja kaupassa käynti ja illalla kävin äitin luona kylässä. Ja siinäpä se päivä sitten olikin. Eli näin jännittävää mun elämä tulee nyt luultavasti lähi aikoina olemaan...

Nytpä siis olis myös hyvää aikaa panostaa blogiin, kun aikaa ainakin riittää! Mulla on pari matkavideotakin tekemättä, jotka on roikkuneet to do-listalla jo aivan liian kauan! Eli semmosia ainakin on jossain vaiheessa odotettavissa, vaikka mitään uusia matkoja ei olekaan toistaiseksi tiedossa. Ja luvassa juttuja tietenkin tästä mun jännittävästä arjesta, joten pysykäähän kuulolla!

Kivaa viikon alkua! Älkää liikaa stressatko joulusta, sillä kyllä se tulee sieltä vähän vähemmälläkin huolehtimisella!

Ei kommentteja