Sisällön tarjoaa Blogger.

2015, miten meni?


Vuosi alkaa oleen päätöksessään ja on taas aika summata mitä kaikkea onkaan tapahtunut... Ennen vuotta 2015 oli mulla ollut jo jonkin aikaa vähän hankalampaa, joten nyt olikin jo aika vaihtaa suuntaa ja kulkea taas valoisempia polkuja. Ja mikä vuosi siitä tulikaan! En olis kyllä vuoden alussa osanut odottanut mitään tällaista...


Vuosi 2015 oli Rion toinen kokonainen vuosi Suomessa ja olikin ihanaa, kun raha- ja muut vaikeudet alkoi alun kangertelun jälkeen hieman helpottamaan. Vuoden alussa päätettiin, että nyt säästetään sen verran rahaa, että päästään kesällä Balille, jonne Riolla oli jo kova ikävä. Ihan helposti se ei kuitenkaan tapahtunut ja jos jonkinlaista säästösuunnitelmaa tuli rustailtua. Tämän takia muut matkat olivatkin aika minimissään, vaikka tulihan sitä pari kertaa käytyä Tukholmassa ja Tallinnassa ja mä kävin ensimmäisellä blogimatkallani Ukrainassa.

Ahkera säästäminen kannatti ja kesällä me päästiin Balille, joka oli tosi tärkeä juttu ja loma oli aivan ihana! Samalla reissulla käytiin myös Singaporessa, joka olikin mun tän vuoden ainut uusi maa.

2015 2

Niin, ja viikkoa ennen Balin matkaa me saatiin tosiaan tietää tuosta Pikku Myystä mun mahassa, joka toi aika paljon lisäjännitystä elämään... Ja sitä tässä ollaankin ihmetelty ja odotettu nyt loppu vuosi. Muutettiin myös uuteen asuntoon ja mulla oli hieman erilainen syksy töiden kannalta kasvavan mahan kanssa.

Vuosi on siis ollut hyvin yllätyksellinen ja jännittävä. Oon ihan super onnellinen kaikesta mitä on tapahtunut ja just nyt tuntuukin siltä, että oon saanut tänä vuonna kaiken ja enemmänkin mitä oon edes osannut pyytää. Mulla on mahtava työ, ihana mies, vauva tulossa, kiva koti ja ihan parhaat kaverit. Tietenkin aina vois olla enemmänkin rahaa ja lähiöön muuttaminen tuntui aluksi hieman pelottavalta, mutta nyt oon vaan tosi tyytyväinen, että ollaan saatu tää kämppä, jossa mahdutaan kaikki hyvin asumaan, vaikkei tää mikään keskustan luksusasunto olekaan. Me ei olla rikkaita, mutta rahaa on kuitenkin ihan riittävästi ja oon tajunnut, että se riittää juuri niihin asioihin, joita oikeasti haluaa ja pitää tärkeänä. Tämän todistaa esimerkiksi se, että päästiin sinne Balille ja nyt ollaan voitu ostaa asioita, joita tarvittiin uutta asuntoa ja vauvaa varten. En halua kuulostaa miltään hihhulilta, mutta oon alkanut ihan tosissaan uskoa siihen, että jos on vaan aidosti kiitollinen siitä mitä jo on, voi saada ja saavuttaa vielä enemmänkin...

2015 3

Joten, kiitos 2015! Oli mahtava vuosi ja jännityksellä jään odottamaan millainen seuraavasta tulee... Uskon siihen mahtuvan varmasti paljon iloa ja onnea, mutta ehkä myös hankalia hetkiä ja paljon uuden opettelua. Mutta sellaistahan elämä on: hyvää ja huonoa, eikä koskaan voi tietää mitä on edessä... Ja siksipä se onkin niin jännittävää!

Näillä fiiliksillä toivotan teille kaikille hyvää uutta vuotta 2016! Olkoon se täynnä mahtavia hetkiä ja uusia kokemuksia! Ja kiitos, kun olette olleet mukana mun vuodessa blogin välityksellä!

2 kommenttia

  1. Jännää <3. Onnea tulevasta perheenlisäyksestä jo etukäteen :).

    VastaaPoista
  2. Kiitos! 😊 Ja hyvää uutta vuotta sulle!

    VastaaPoista