Sisällön tarjoaa Blogger.

Vau, mikä viikko!



Oho, olipa mahtava viikko! Vaikka se oli ihan tavallinen, tapahtui kaikkea hauskaa. Tässä tulee pieni Insta-kuvakooste mun viikon kohokohdista!


Tiistai

Mulla oli raskausajan viimeinen lääkärikäynti ja oli kiva nähdä pikaisesti taas Pikku Myy polskuttelemassa mahassa. Vaikka se onkin vielä kai aika pieni, on se kuitenkin aika paljon kasvanut, kun ennen se mahtui koko tyyppi yhteen ultran monitorin kuvaan ja nyt siihen mahtuu vaan pelkkä pää...

IMG_7430

Keskiviikko

Keskiviikko oli mahtava päivä, sillä meille tuli astianpesukone! Tiskaaminen on musta ehdottomasti tyhmin kotityö mitä on, eikä Riokaan siitä pahemmin välitä (vaikka se ensimmäisen puoli vuotta yritti kai tehdä muhun vielä vaikutusta ja tiskas tosi ahkerasti...voi niitä aikoja...). Tiskaaminen on myös aihe josta saadaan aika paljon riitaa aikaan, joten ajateltiin nyt yhteisen elämänlaadun parantamiseksi sijoittaa astianpesukoneeseen! Jos nytkään tiskaaminen ei oo meinannut oikein sujua, en usko, että asiaa ainakaan helpottais se, että ois vauva toisessa kainalossa... Ja nyt onkin aivan aikuinen olo ja ollaan koneeseen ihan rakastuneita!

IMG_7436

Keskiviikkona meillä oli myös ensimmäinen saunavuoro! Tai se alkoi kyllä jo viime viikolla, mutta mä en sillon päässyt sinne. Vaikka oon asunut monessa paikassa näin aikuisiälläkin, ei mulla oo ollut saunaa tai saunavuoroa koskaan aikaisemmin. Ja onhan se saunominen kyllä ihan arjen luksusta! Riokin tykkää saunomisesta, vaikkei se kauheen kauaa oo siellä aiemmin viihtynyt. Mutta jonkin verran se on siihen näköjään tottunut futisjoukkueen saunailloissa, sillä nyt näin sen ensimmäistä kertaa oikein ylälauteella.

Ai kauhee mä oon kyllä vanha, kun oon näin fiiliksissa astianpesukoneesta ja saunavuorosta...

IMG_7441

Torstai

Torstaina alkoi mun raskausviikko 37, eli vauva on nyt täysiaikainen! Kauan ollaan jo odotettu, mutta kovin pitkään ei pitäis enää mennä...

IMG_7451

Sunnuntai

Tänään aloin epäillä, että jotain saattaa tapahtua, kun Rio petasi ensimmäistä kertaa meidän yhdessäolon aikana sängyn ja poimi sen likaiset vaatteet lattialta ihan käskemättä... Ja niinhän se olikin, että pian ovikello soi, kaverit paukkasivat sisään ja mun babyshowerit alkoi! Oli niin kiva nähdä kaikkia ja olin tosi yllättynyt, että niin moni oltiin saatu paikalle, kun mun kaverit asuu kuitenkin aika levällään pitkin Suomea. Meidän koti koristeltiin ilmapalloilla ja koristenauhoilla, sain aivan ihanan vaippakakun ja me syötiin kaikkia herkkuja. On ne ystävät vaan niin tärkeitä, vaikkei kaikkia niin kovin usein kerkeäkään näkemään. Kiitos vielä tästä ihanasta yllätyksestä, oli niin kiva juttu ja aivan täydellinen lopetus tälle viikolle!

IMG_7489

Toivottavasti teilläkin oli kiva viikko!

P.S. Jos haluat pysyä reaaliajassa mun mukana ja katsella kuvia useamminkin, ota seurantaan Eat Hoop Love Instagramissa.

Ei kommentteja