Sisällön tarjoaa Blogger.

5 vinkkiä Lovinan alueelle -video


Nyt on viime aikaisiin juttuihin nähden kovin harvinaista herkkua tarjolla, sillä aiheena on pitkästä aikaa matkailu! Mistään uudesta matkasta ei kuitenkaan ole kyse, vaan viime kesäisestä Balin matkasta, josta olen tehnyt myös videon. Ja tääpä vasta jännittävää onkin, kun kyseessä on mun ensimmäinen matkavideo... Ne jotka mut paremmin tuntee, tietääkin, etten oo aina ihan sinut tekniikan kanssa ja mulle on todella suuri saavutus, että oon saanut edes jonkinlaisen videon aikaiseksi. Ei tääkään nyt ihan mikään editoinnin helmi ole ja harmittaa kyllä vähän, kun en saanut tehtyä videosta ihan sellaista kuin halusin, mutta jostainhan sitä pitää aloittaa!


Ja tällänen siitä siis tuli.

https://www.youtube.com/watch?v=5oiFECOPv3c

Video on osa Youtuben ParisRio Travel Channelia, joka kannattaa ehdottomasti laittaa seurantaan, jos matkavideot kiinnostaa! Kanava julkaisee säännöllisesti suomalaisten matkabloggaajien tekemiä matkavideoita ja sieltä löytyykin vaikka mitä mielenkiintoista!



P.S. Jos haluat pysyä mun menossa mukana vähän reaalimmassa ajassa, kannattaa seurata Eat Hoop Loven Facebook-sivua ja  Instagramia.

P.P.S. Voi apua, miten mä näytän tolla videolla niin laihalta tän hetkiseen olotilaan verrattuna...! 

2 kommenttia

  1. Kiva video! :) Olen tällä hetkellä Balilla ja kävin myös pari päivän reissulla Lovinassa. Delfiiniretki oli aivan kamala, en minkäkään suosittelisi sitä :(

    VastaaPoista
  2. Kiitti! :) Joo, ei niissä delfiiniretkissä oo mitään järkeä! Harmi vaan, että melkein kaikki turistit erehtyy sellasille menemään... Kiva, että oot saanut tällä kertaa Balista irti vähän muutakin kun vaan Kutaa. :) Hauskaa loppureissua!

    VastaaPoista