Sisällön tarjoaa Blogger.

Sunnuntaikuulumiset


Moi!

Jopas se viikko taas hujahti ohi vaippoja vaihtaessa ja maitoa erittäessä! Vaikka päivät menee jo jokseenkin rutiinilla, on vielä vähän vaikea suunnitella tekevänsä mitään mihinkään tiettyyn aikaan. Ja lähes varmuudella joka kerta kun alan syödä tai haluaisin olla rauhassa vessassa, alkaa joku huutamaan... Ei mutta, oikeesti on mennyt kyllä ihan hyvin ja tää uusi tulokas on ainakin toistaiseksi ollut ihan kohtalaisen helppo tapaus.


Ollaan jo uskallettu liikkuakin vähän lähikauppaa pidemmälle ja käyty kaikki yhdessä mm. Itiksessä ja ravintolassa syömässä. Vähän meinas tulla paniikki, kun vauva alkoi ekan kerran huutaman julkisella paikalla, mutta siitäkin selvittiin ja kaikki varmaan kuitenkin ymmärtää, että vauvat nyt välillä itkee. Sää kun on ollut niin vaihteleva, että välillä vaunuja on saanut puskea hiki päässä loskassa eikä oo paljon viitsinyt huvin vuoksi lenkkeillä, niin tää viikonloppu on ollut aivan ihana, kun aurinko on paistanut ja oikein kutsunut ulkoilemaan. Vaikka ootankin jo aikalailla kevättä, niin onhan nää viimeiset talvipäivätkin ihan kivoja.

IMG_7968

Muuten viikkoon on mahtuntu mm. vähän kavereiden kyläilyä ja neuvolakäynti, jossa pieni punnittiin ja mitattiin ja se olikin kasvanut jo aikalailla. Se oltiin kyllä itekin huomattu poskien leventymisestä ja pienestä kaksoisleuasta. Miksi se noin nopeasti kasvaa!? Eikö se vois pysyä vielä vähän kauemmin tollasena vauvanpöhnäisenä pallerona...

IMG_7973Pikku Myy pyhävaatteissa. Vielä kun mummin tekemä villatakkikin juuri ja juuri mahtuu päälle...

Huomenna tulee kolme viikkoa synnytyksestä ja mä ajattelin ruvete pikku hiljaa vähän jumppailemaan. Vähän oon vedelly jo sillä Rion meille raahaamalla crosstainerilla, mutta tekis mieli tehdä jo vähän muutakin. Mua houkutteli kovasti jo tän viikonloppuiset Joogafestivaalit, mutta jätin ne kuitenkin väliin, kun ajattelin, että siellä saattais innostua liikaa, kun tunteja on paljon tarjolla. Joku kevyt jooga vois kyllä olla kiva laji aloittaa taas tän kehon liikuttelu.

Eipä täälä tän kummosempaa oo viime päivinä tapahtunutkaan. Valon lisääntyminen ja kevään lähestyminen inspiroi mua nyt aikalailla ja mulla onkin kaikenlaisia suunnitelmia jo maaliskuulle. Joten antaa tulla kevät, mä oon valmis!

Ei kommentteja