Sisällön tarjoaa Blogger.

Rytinällä syksyyn!

Mulla alkoi tällä viikolla opetukset Pukinmäen Sirkuskoululla ja vaikka mulla ei kauheesti tunteja ookaan, niin tää viikko on aika kiireinen parin tuurauksen ja extra workshopin takia. Itse asiassa tää perjantai onkin mun tän viikon ainut vaapaapäivä. Mut ei se haittaa, sillä energiaa kyllä löytyy koko kesän lekottelun jälkeen. Ja mä tykkään rutiineista. Jotenkin treenaaminenkin on tehokkaampaa, kuin ei oo aikaa rajattomasti käytössä. Hahahaa... Istun tässä sohvalla kirjottelemassa ja aloin ihmettelemään, että mikä hitto mun housuissa pistelee ja siellähän roikkuu edelleen hintalappu! Oho. Oon kuitenkin pitäny näitä housuja koko päivän. Onneks se on tainnut roikkua koko ajan siellä sisäpuolella. Takas asiaan! Tai ei mulla mitään ihmeellistä asiaakaan oikeastaan ole, mitä nyt ajattelin kuulumisia kirjotella ja syksyä ihmetellä. Vapaapäivän kunniaksi kerkesin tänään siivoamaankin ja vaihdoin oikein syksyverhot. Ja ihanaa, kun voi ottaa taas kynttilät esille. Niitä onkin polteltu tässä jo muutamana iltana. IMG_1248 Onkohan tässä tapahtunut mitään muuta mainitsemisen arvoista... Niin, viime viikonlopun siivouspäivässä myytiin mun kamoja puistossa. Oli aika lepposta ja kiva ilmakin. Ja sain mä jonkun verran tavaraa myytyäkin. Rahaakin tuli niin paljon, että saatiin haettua lähi Nepalilaisesta safkaa ja jäi jokunen lantti vielä ylikin. IMG_1194 (Medium) IMG_1197 (Medium) IMG_1207 Kirppispäivän jälkeen käytiin äitin saunavuorolla saunomassa, kun se ei ollut kotona. Ja nythän tietysti, kun syksy on saapunut, on aika terveellisen ruokavalion (ihan kuin olisin puhunut tästä jo aijemminkin... hehe) ja tuollaiset saunajuomatkin voi jättää vähemmälle. Tää syksy on kyllä hassua aikaa, kun kaikki aloittaa kuntoilun, dieetin ja uusia harrastuksia. Ja sitten kuukauden tai parin päästä ne on jo unohtunut. Mutta ehkä me suomalaiset tarvitaan tällästä ruotuun palauttamista, kun mennään aina niin sekasin meidän lyhyestä kesästä. Että hauskaa syksyn alkua vaan kaikille! Mä painun nukkumaan, että jaksan huomenna taas tehdä töitä ja treenata! Yeah. P.S. Balilainen tykkää kattoa South Parkia iltasin telkkarista ja oon tässä ihmetellyt, että miten ihmeessä ne voi näyttää niitä samoja jaksoja uudestaan ja uudestaan! Esim. Black Friday -jakso on tullut varmaan ainakin kakskyt kertaa tässä puolen vuoden sisällä... Ei oo järkee. Ja sitten joku vielä kattoo sitä uudestaan ja uudestaan...

Ei kommentteja