Sisällön tarjoaa Blogger.

Yksin kotona!

Green Street raakakakut

Pikku Myyn syntymän jälkeen mä oon ollut kaksi kertaa yksin kotona. Ensimmäisen kerran kun siivosin nimiäisiä varten ja toisen kerran, kun tein joulusiivousta. Mutta arvatkaas mitä...? Kolmas kerta tuli eilen! Mulla oli ollut tässä pari aika raskasta ja väsynyttä päivää ja niinpä Rio otti Myyn eilen mukaansa katsomaan futista. Ihan pyytämättä! Tosin ehkä se jo aistikin, että on varmaan paras antaa tuon olla hetken rauhassa ennen kun se sekoo... Toissa päivänä multa tuli jo itkukin, kun pyysin sitä olemaan Myyn kanssa puoli tuntia, että voisin tehdä online joogan, mutta se antoi Myyn vaan pyöriä ympäriinsä ja tietysti se tuli sitten mun alle ja me lyötiin päät yhteen. Ja siihen loppui se jooga...

Oli siis iiiiihanaa olla ihan rauhassa, mutta mullehan iski ensin melkein stressi siitä miten tuon arvokkaan ajan käyttäisin! Ensin ajattelin, että siivoaisin, mutta sitten mietin, että hittoako mä alan mitään puunaamaan, kun kerrankin saan olla yksin. Niinpä päätinkin tehdä vain kivoja juttuja. Mutta silti en meinannut osata päättää mitä tekisin. Menisinkö joogaan tai juoksemaan? Njääh... halusin olla kotona. Ehkä jumppaa kotona? Ja sitten joku leffa. Vai pitäiskö kuitenkin tehdä jotain järkevää? Kirjoittaa blogia? Tai pitäiskö vaan nukkua...?

No, päädyin ensin syömään ja lukemaan lehteä. Sitten tein pienen kahvakuulajumpan ja kävin rauhassa suihkussa. Sitten menin katsomaan telkkaria teekupin ja ihanien Green Streetin raakakakkujen kanssa, joita me Myyn kanssa käytiin hakemassa Vuosaaresta asti, kun ne oli siellä K-Supermarketissa tarjouksessa (siellä oli myös mun ultimate lempparimakua Liq My Rasberrya, joka on melkein aina loppu!). Nautiskelin ne rauhassa ja olin vaan. Täydellistä!

Ja vitsi tuli hyvä olo! Kyllä se äitikin vaan tarvitsee välillä omaa aikaa ihan yksiksen... Eiks niin? Kuinka usein muiden äitien tulee oltua yksin kotona?

Mukavaa viikonlopun jatkoa! 

4 kommenttia

  1. Mun mielestä kaikista ihaninta yksin oloa on just se että saa olla yksin omassa kodissa. Tehä jumopa,käydä suihkussa ja lösähtää sohvalle YKSIN.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei siinä mitään erityistä tarvitse tehdäkään, kun riittää, että kerrankin saa olla rauhassa. :)

      Poista
  2. Kuulostaa just ihanalta yksinolopäivältä <3 Mulla mitään perhettä vielä oo, mut onnistun aina hankkimaan itelleni niin paljon tekemistä et yksinolopäovät on oikeesti tosi harvassa. Tykkään kans tehdä kaikkia tollaisia perus kivoja kotons tehtäviä asioita, ja just esim juoda teen ihan kaikessa rauhassa pitkän kasvan mukaan :)

    ♥: Linda / Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin kyllä tykkäsin tehdä tuollaisia juttuja kiireisen arjen keskellä jo ennen perhettä. Nyt vaan ne hetket on hieman harvinaisempia... Mutta ehkä just siks niitä osaa arvostaa sitäkin enemmän! :)

      Poista