Sisällön tarjoaa Blogger.

Kirppishirmu täällä taas moi!

kirppislöydöt vauvalle

Moi, mä oon Jerina ja olen kirppisholisti. No ei vaan, mutta kyllä mua vähän nolottaa kuinka paljon oon parin viime viikon aikana ostanut lastenvaatteita kirppiksiltä... Mietin, että kehtaanko edes esitelläkään niitä täällä blogissa, mutta menkööt nyt, kun olen aika usein ennenkin ostoksiani esitellyt. Oikeastaan mun ei kyllä tarvis hävetä, sillä ostamani jutut on ihan käyttövaatteita, joita tuo alati kasvava lapsi kyllä tarvitsee. Oon kierrellyt kirppiksiä viimeaikoina ahkerasti operaationani etsiskellä pikku hiljaa kesävaatetta Myylle tulevaa Balin reissua varten ja hyvin niitä on löytynytkin! Ja vähän kyllä muitakin juttuja...

Mulla tulee usein vähän huono olo aikoina, jolloin tulee tehtyä paljon hankintoja yhteen syssyyn. Vaikka mä shoppailusta kovasti tykkäänkin ja olen melko materialistinen, niin pyrin kuitenkin ostamaan asioita enimmäkseen vain tarpeeseen. Joskus sitä tietysti innostuu ostamaan jotakin vähän turhempaakin, jos se on oikein ihanaa, mutta en koe olevani kuitenkaan niin kiinni kututtamisessa, että ainut keino pysya onnellisena olisi koko ajan ostaa jotakin lisää. Ennemminkin paljosta ostamisesta meinaa tulla vähän se ostosähky, kuten nyt kun ensin oli joulu, sitten ostettiin lentoliput, vähän vaatetta Balille, matkarattaat jne. Ja ihan kohta on Myyn synttärit ja mä tarvitsisin vielä muutaman jutun itselleni sekä ehkä uuden matkalaukun... Apua. Ja tässähän piti säästää!

Mutta tässä näitä löytöjä nyt kuitenkin tulee! Ensimmäiset on viime viikkoiselta kirppiskierrokselta kaverin kanssa, joka kesti melkein viisi tuntia ja loput eiliseltä "pikku pyörähdykseltä" Vekarakirppiksellä... En laita kaikkiin hintoja, sillä en ihan tarkkaan kaikkia muista enkä halua kaikkea yhteen laskeakaan, ettei ala pyörryttämään... hehe. Suurin osa oli kuitenkin erittäin edullisia ja vain muutama juttu hieman kalliimpia kirppishinnoiksi.

Viime viikon kierros: 

kirppislöytöjä
Vekaralta löytyi aivan ylisöpö ohut haalari DP...am -merkiltä 12e. Mä oon aikaisemmin ostanut myös samaiselta kirppikseltä saman merkin maailman ihanimman villakangastakin. DP... am on ranskalainen merkki ja niiltä löytyy liike Forumin yläkerrasta. Mukaan lähti myös meidän eka Mini Rodini -vaate eli See you later alligator-haalarit. Mä en oo kauheen innoissani Rodinista, mutta nää on kyllä kivat. Ei maksanut ihan paria euroa, mutta ihan hyvään hintaan kuitenkin sain...

kirppislöytöjä
Samalla reissulla käytiin myös Töölön Little Copenhagenissa, josta löytyi siniraidallinen Zara Babyn mekko ja pilvikuvioinen The little white companyn paita. Kukallinen Newbie mekko ja Popin paita oli Vekaralta. Kuvista unohtui yksi kesähattu Ipanaiselta.

Ja sitten eilisen Vekarakirppis-reissun saaliis:

Carter's vauvanvaatteet
Löysin ihanan Carter'sin ohuen fleecehaalarin, jota olin ihaillut joskus jollain nettikirppiksellä, mutta jonka silloin jätin ostamatta. Onneksi jätin, sillä nyt se löytyi melkein neljä kertaa halvemmalla ja vielä todella hyväkuntoisena! Mukaan lähti myös Lindexin tyllireunainen paita, joka meiltä löytyy jo turkoosina, mutta koska on yksi suosikeista, ajattelin, että valkoisellekin löytyisi käyttöä.

Vakara kirppis
Sitten sekalainen setti kesävaatteita: Carter'sin hihaton body, joka valitettavasti ei mahtunutkaan Myyn pään yli, joten ei pääse meillä käyttöön... Kesäpöksyt sekä ohuet farkkuhaalarit on Kappahlin. Ja Reiman pinkki lippis oli niin söppänä ja jonkun virkkaama kesähattu niin hieno ja halpa (0,50e), että sekin oli pakko ottaa mukaan. 

lasten kirppislöydöt
Seppälällä on muuten ollut tosi kivaja vauvan vaatteita! Harmi ettei niitä ole enää... Tää kesähaalari on Seppälä Babyn. Harmaa tyllihame on Lindexin ja pinkkityllinen mekko joku ulkomainen, joka myös lähti mukaan, kun maksoi vain euron... 

Sametti sydän
Ja sitten vielä... Suomalaisen Sametti Sydämen takki ja hattu -setti oli vain 13e ja oli onneksi hieman isompi (sillä tällä hetkellä meillä on jo pari söpöstelytakkia...), joten se päätyy toivottavasti ensi talven hienostelutakiksi. Eihän tämmiöstäkään vaan voi jättää sinne rekkiin, vaikkei just nyt tulekaan käyttöön... 

Huh, siinäpä ne! Ja näiden lisäksi muistin juuri ostaneen joku päivä (?) kolme yökkäriä Ipanaiselta, yhdet housut FB-kirppikseltä sekä Gugguun jumppiksen tori.fi:stä... köhöm... Onneksi voin lohduttautua sillä, että jos nää kaikki olis uutena ostanut, olis mennyt paljon enemmän rahaa. Mutta nyt Jerinan on ehkä aika pitää hetken kirppislakkoa!

Olispa muuten itellekin näin helppo löytää käytettynä kivoja ja hyväkuntoisia vatteita... 

Kivaa viikonlopun jatkoa! 

P.S. Ota seurantaan myös Eat Hoop Loven Facebook sekä Instagram (@eathooplove)!

3 kommenttia

  1. Säpäs oot ollu ahkera kirppistelijä :) mutta tosi kivoja löytöjä oot kyllä tehnyt.
    Mäkään en kotona enää halua muistella paljonko rahaa on mennyt :D

    VastaaPoista
  2. Oi, mitä löytöjä olet tehnyt! 😍 Mun pitäs kans taas aktivoituu livekirpuille.

    VastaaPoista