Sisällön tarjoaa Blogger.

Here I am!

Balilla ollaan! Yeyeyeee... Matka oli pitka ja raskas. Uuden vuoden keikan jalkeen en kerenny nukkumaan ollenkaan ennen kentalle lahtoa ja lentokoneessakaan ei uni kauheen hyvin tullu. Olin siis kaks vuorokautta nukkumatta ja matkustin niista toisen (Helsinki-Pariisi-Kuala Lumpur-Denpasar). Mut ei haittaa, nyt oon taalla! Vettakin sataa koko ajan, mut ei sekaan oo mun fiilista pilannu. Paasin tanaan jo surfaamaan ja se oli yhta kivaa kun viimekskin! Mut voisin ma mielellani sen auringonkin jossain vaiheessa tavata, kun en ottanu D-vitamiinejakaan mukaan...

Oon nyt siis Kutalla, joka on paikkana aika hirvee Aussien party mesta. Mut ma oon tossa surfaamisessa vel sen verran alottelija, et taa on ehka paras paikka mulle opetella. Tai jos joku tietaa jonkun toisenki paikan, jossa olis pienet allot, niin saa vinkata. Aallot oli nyt ehka vahan isompia kun viimeks toukokuussa. Otin kertauksen vuoks ihan opettajan, kun en tosiaan oo kun muutaman kerran kokeillu aikasemmin. Mut kyl se ihan hyvin muistu mieleen ja niin kivaa oli! Oli muuten aika jarkytys, kuinka roskanen koko ranta ja vesi oli! Ei se tommonen viimeks ollu... Mut johtuu kai sadekaudesta ja isommista alloista. Ei oo kauheen kiva vedessa puljata kaiken maailman karkkipaperian seassa...

Tas on viela fiiliskuva uuden vuoden keikalta! Hauskaa oli ja ihan hyvin meni, vaikka olikin aika kylmaa ja markaa. Show on viela muuten nahtavissa maailmanlaajusesti Yle Areenalla tan kuukauden. Bali kuvia sitten ens kerralla!

Ei kommentteja