Sisällön tarjoaa Blogger.

Kohta mennään!

Kaks yötä lähtöön... Tai oikeestaan yks ja puol. Iiiiiiiiih. Vähän jännittää. Ja huomenna olis vielä yks pikku keikka. Esiinnyn Senaatintorin uuden vuoden vastaanotossa ja se tulee myös suorana telkusta. Ollaan siis jännän äärellä. En yleensä kauheesti jännitä esiintymisiä, mut toi ja reissu vähän nyt tuntuu...

Keikan jälkeen kerkeen just tulla kotiin, käydä suihkussa ja ehkä jopa pari tuntii nukkuu (jos pystyn) ja sit pitääkin lähtä jo kentällä. Sikspä oon jo tänään pakannu kaiken valmiiks. Rinkkakaan ei ihme kyllä oo räjähdyspisteessä, eli oon mä jotain jo oppinu. Aijon yrittää ottaa yhet vanhat vanteet mukaan, jotka voin sitten jättää maailmalle ennen kun palaan kotiin. Siis yrittää siksi, etten haluu maksaa niistä mitään. Eka lento kun on Finskin, niin siitä ei aina tiedä miten ne suhtautuu... Viimeks Aasiasta palatessani piti maksaa 85e ja nyt en haluis tehdä samaa, kun kuitenkin ihan huvin vuoks vanteet ottaisin mukaan (mul on siis myös Finskin paluulento). Eli katotaan miten käy, vai jääkö vanteet kotiin odottaan. Ei tää nyt ihan mahottoman pitkä ero ois, eli ehkä siitäkin selviäisin.

Aika hullu vuosi ollu muuten. Paras pitkiin aikoihin! Siistejä asioita on tapahtunu, mahtava 4kk Aasian reissu ja siellä uskomaton vapaaehtois sirkusprojekti. Oon kasvanu henkisesti ja saanu vähän perspektiiviä elämään. Kyllä se matkailu vaan avartaa. Ja vaikka olinkin aika hukassa kesällä täälä koto Suomessa, niin sekin oli aika hauskaa. Ja kivoja töitäkin mul on tänä vuonna ollu. Tätä kiitos lisää siis vuonna 2013!

Mahtavaa uutta vuotta kaikille! Juhlikaa kunnolla ja tulkaa vaik kattoon mua torille. Tai telkkaristakin voi kattoo, jos sataa.

Niin joo... Jaa mihin mä oon menossa? No Balille!!! Ja Thaimaahankin vähäks aikaaa. Yhteensä oon kuus viikkoa ja tää on mun eka matka yksin. Tai oon mä nyt jonnekin yksinkin matkustanu, mut tolleen ihan vaan lomaileen. Hihii... En ois viel muutama vuosi sitten kuvitellu ikinä matkustavani yksin mihinkään... Niin ne ajatuksen muuttuu. Tosin ei mun nytkään ehkä koko aikaa tarvii ihan yksin olla... :)

Lomaa siis tiedossa! Ja aurinkoa! Toivottavasti. Balilla on sadekausi... Ja surffausta! Jee! Se on mun uusi rakkaus ja niin hauskaa. Voi rakas Bali. Mä tiesin, että me vielä kohdataan, mutten odottanut sen olevan ihan näin pian. <3

En ota omaa konetta mukaan, mutta yritän kyllä säännöllisesti kirjotella tänne jotain. Ja lupaan yrittää laittaa vähän parempilaatusia kuvia kun toi rinkkakuva... Mul on uus kamerakin.

Peace, Jerina

 

 

Ei kommentteja