Sisällön tarjoaa Blogger.

Paras luonnonkosmetiikkaripsiväri on löytynyt!

Avril volume ripsiväri

Mä oon testannut paria luonnonkosmetiikkaripsiväriä (Boho ja Lavera), jotka molemmat ovat olleet vähän pettymyksiä. Olen myös kuullut monelta muulta, että hyvää ripsaria luonnonkosmetiikasta on hankala löytää... Niinpä mun oli pakko tulla kertomaan, että mäpä olen nyt löytänyt sellaisen. Nimittäin Avrilin Le mascara Volumen!

Mä en ole varmasti ainut bloggaaja, joka hehkuttaa tämän ripsivärin puolesta, sillä siitä on kirjoiteltu paljon siellä sun täällä, mutta mun on vain pakko yhtyä joukkoon, sillä on se sen verran hyvä! Ostin omani Ruohonjuuresta ja se maksoi muistaakseni noin 11 euroa, mutta jostain nettikaupoista sitä saattaa saada halvemmallakin. Harjasta olen lukenut eriäviä mielipiteitä, mutta mun mielestä se on just täydellisen muotoinen! Loppua kohti kapenevalla päällä saa helposti harjattua väriä silmänurkkiinkin. Harjasta tulee runsaasti väriä ja ripsiin tulee oikeasti voluumia, tekemättä niistä kuitenkaan mitenkään övereitä. Väri pysyy hyvin eikä karisemista tapahdu lähes ollenkaan, joka on ollut mun edellisissä luonnonkosmetiikkaripsiväreissä se suurin ongelma. Kerran, kun nukuin päiväunet ja hieroin sen jälkeen unenpöpperössä silmiä, oli väriä vähän karissut alaluomille, mutta siltikin aivan minimaalisesti. Aivan samaan tämäkään ripsiväri ei yllä kuin entinen suosikkini Lancome, mutta niin lähellä se on, etten tiedä voiko luonnonkosmetiikalta enempää toivoakaan. Jotain kertoo myös se, että olen nyt viimeaikoina laittanut ripsiväriä lähes joka päivä, vaikka olisin lähdössä vaan treenaamaan tai leikkipuistoon, jota en yleensä todellakaan jaksa aina tehdä.

Avril luonnonkosmetiikka ripsiväri

luonnonkosmetiikka ripsiväri

Avril ei ollut mulle ennestään tuttu merkki, mutta ripsarista tuli kyllä heti luottotuote! Ja pitääpä varmaan tutustua mitä muuta merkiltä löytyy. Huomatkaa muuten, jos tätä lähdette ostamaan, niin ripsivärejä on kai kahta erilaista (volume ja ei volume) ja tää volume pitäis olla parempi. 

Onko muilla käytössä tätä huippuripsaria? Vai löytyykö joku muu ripsivärisuosikki luonnonkosmetiikasta?

Ei kommentteja