Sisällön tarjoaa Blogger.

Äidin vapaa viikonloppu!

Minetti jäätelö

Viime lauantaina mä hyppäsin kaverin kanssa Tampereen junaan ja Pikku Myy jäi Rion ja mun äidin hoiviin. Myy on ennenkin pari kertaa ollut mummin luona yökylässä, mutta tää oli pisin aika mitä olen ollut siitä erossa, kun olin poissa kokonaisen vuorokauden. Vähän siis jännitti, vaikka tiesin, että kyllä se lapsi siellä ihan hyvin pärjää... 

Ja ai että olikin kivaa! Tampereella oli sirkusfestivaalit, jossa käytiin katsomassa pari esitystä. Oli niin hauska nähdä kavereita ja viettää äidin vapaa-aikaa! Illalla käytiin syömässä hyvää japanilasita ruokaa Nomussa ja Clubilla, jossa oli myös sirkusesityksiä. En suoraan sanottuna edes muista milloin olisin viimeksi ollut jossain baarissa... Käytiin jopa vähän tanssimassa! Yötä oltiin Cumulus hotellissa, jossa oli ihanaa nukkua ihan yksin omassa sängyssä. Tosin olis voinut mennä vähän aikaisemmin nukkumaan, jotta olis saanut täyden hyödyn rauhassa nukkumisesta... Aamulla oli kuitenkin pakko herätä ajoissa, että kerkesi nauttimaan rauhassa hotellin aamupalasta! 

äidin vapaa viikonloppu

Cumulus Tampere

Nomu

Mä vielä imetän Myytä ja reissun ainut harmi olikin maidosta täyttyvät tissit! Oon jo jossain vaiheessa miettinyt, että tuleekohan multa edes ihan kunnolla enää maitoa, kun välillä Myyn tissittely on sellaista tapasyömistä ja välillä se voi olla pitkiä aikoja ilmankin. Mutta voi kyllä, maitoa tulee ja runsaasti! Yöllä ennen nukkumaan menoa yritin vähän tyhjentää niitä, kun ne oli jo niin pinkeät, että tuntui pahalta, mutta ei se käsin oikein onnistuntu kunnolla (olen antanut jo mun rintapumpun eteenpäin). Aamulla sitten heräsin jo ennen kellon soittoa, kun niihin sattui niin paljon ja oli pakko mennä suihkuun lypsämään niitä. 15min jälkeen tilanne helpottui sen verran, että pystyin sentään olemaan, haha... 

Cumulus aamiainen

Cumulus aamiainen

Vaikka reissu oli tosi hauska ja ihana piristys arkeen, oli kiva kyllä tulla takaisin kotiinkin. Myyllä oli muuten mennyt hyvin, mutta nukkumaanmeno oli ollut aika hankalaa, kuten arvelinkin. Myy ja Rio tuli mua vastaan junalle ja Myy tuli kyllä heti syliin, mutta ei ensin vähään aikaa katsonut ollenkaan mua silmiin. Kai se vähän oli loukkaantuntu, että olin jättänyt sen niin pitkäksi aikaa... Rio meni illaksi töihin ja meidän sunnuntai meni lähinnä superpitkiä päiväunia nukkuen (joka sopi mulle oikein hyvin) sekä maratontissittelyllä (jota en myöskään pistänyt pahaksi, niin saipahan ainakin tissit tyhjiksi). 

Eipä kyllä ole muuten yhtään ikävä tuollaista baarielämää, vaikka pitkästä aikaa hauska oli käydäkin ulkona. Ja kauhee kun siihen voi mennä paljon rahaa! Vaikka ainahan ne rahat johonkin kuitenkin menee ja moni varmaan ajattelee, että onko järkeä laittaa rahaa vaikka lapsen merkkivaatteisiin... Mutta olispa ollut kamalaa, jos vielä sunnuntaina olis ollut darrakin! Ei kiitos ja mä olin aivan tyytyväinen pariin siideriin ja vietin mielummin sen sunnuntain aamupäivän hyvällä aamupalalla kaverin kanssa istuen, kun sängyssä maaten tai vessanpönttöä halaillen... 

Eli joo, kyllä se irti otto välillä kannattaa ja äitikin ansaitsee omia juttuja! 

Tällä viikolla on edessä vielä yksi kiva pieni kesäreissu, mutta se onkin perheaikaa, joka on myös niin ihanaa...

Ei kommentteja