Sisällön tarjoaa Blogger.

Sekalaisia mietteitä ennen matkaa



mietteitä ennen matkaa

Mulla ei mielessä pyöri nyt oikeastaan muu, kuin muutaman tunnin päästä häämöttävä Balille lähtö, joten tässä vähän sekalaisia ajatuksia, joita parhaillaan risteilee mun päässä:

-Voi kun nuo viimeisetkin tavarat olisi pakattu ja laukut olisi jo laitettu kiinni... Miten meillä voi oikeasti olla noin hitokseen tavaraa??

-No, aika paljon on tuliaisia, kuten 9 levyä suklaata sekä Rion vanha X-Box ja siihen varmaan parikymmentä peliä, tanssimatto, Kinect yms... Lisäksi Rio haluaa viedä sen vanhemmille toppatakit. Kyllä, toppatakit Balille! Sen äiti oli pyytänyt takkia, mutta ei se varmasti tajua mikä sitä odottaa, kun eihän siellä ole kukaan varmaan edes nähnyt toppatakkia... Mun mielestä aivan idioottimaista, sillä en usko, että niitä voi siellä käyttää, vaikka sellaiset kevyttoppikset ovatkin. Mutta eihän tuo mun mielipidettä kuuntele...



-Mä oon tehnyt Rion perheelle tuliaisiksi sellaisen Ifolorin valokuvakirjan Pikku Myyn kuvista, jonka tilasin (tietysti) viimeisenä päivänä, kun sen vielä sai toimitetuksiennen äitien päivää. MUTTA se ei tullutkaan perjantaina! Apua... Nyt vaan sormet ristissä odotan, että mahtaako se tulla tänään ja kerkeääkö posti tulla ennen kun me lähdetään. Aivan kamalaa! 

-Mitenköhän mä muistan taas kaikki balilaiset tavat, etten tekis mitään järkyttäviä etikettivirheitä, kuten viime kerralla... Mietin myös mitenköhän imetykseen suhtaudutaan ja repiiköhän Myy multa bikinit päältä, jos haluaa tissiä, kun se välillä tulee kotona vaan itse kaivamaan maitobaarin esiin.

-Elättelen toiveita, että kerkeäisin lukemaan matkalla ja olenkin pakannut mukaan neljä kirjaa, joka on enemmän kuin luin koko viime vuonna, mutta katsotaan miten käy... 

matkalukemista

-Olis niin ihanaa mennä Balilla  joogatunnille, aaah...

-Vähän tekis mieli mennä myös surffaamaan, kun viime reissulla se jäi välistä, kun olin raskaana. Mutta jostain syystä mua ehkä vähän jännittää koko ajatus... Tarkoittaako tää siis sitä, että olen tullut vanhaksi?? No, pitää katsoa minkä kokoisia aaltoja on ja vaikuttaako ne lempeiltä.

-En ole vieläkään ihan varma voinko päästää Myytä moottoripyörän kyytiin... Sille ei luultavasti edes löydy tarpeeksi pientä kypärää. Olis aivan hirveetä jos jotain kävis, mutta toisaalta maassa maan tavalla ja voi olla, että jossain vaiheessa on vain pakko mennä moottoripyöräkyydillä...


-Kuka idiootti värjää kulmakarvansa (ekaa kertaa varmaan vuoteen) lähtöä edellisenä päivänä...?? Nyt ne on tietysti törkytummat ja vähän liian paksut! Eikä tää taida olla edes eka kerta, kun mulle käy näin... 

-Mutta onneksi mulla on myös kynsilakkaa (Bohon luonnonkosmetiikkaa) ekaa kertaa kahteen vuoteen!

No niin. Nyt pitää mennä laittamaan nuo laukut kiinni ja antamaan lapselle ruokaa. Iiiks, niiiin kivaa lähtä!

2 kommenttia