Sisällön tarjoaa Blogger.

Back in the game!

No niin, ei ollut aikaa sairastaa enempää, joten viikon puolivälissä oli aika parantua. Ihanaa! Se on kumma, vaikka kuinka yrittää olla kiitollinen kaikesta mitä omistaa, niin usein asioiden tärkeyden huomaa vasta sitten, kun ne menettää. Eli tässä tapauksessa siis terveyden...

Torstaina olin ensin keikalla Silja Serenadella, jossa oli joulukauden avajaiset kanta-asiakkaille. Olin aluksi vähän huolissani jaksamisestani, kun kuitenkaan kunto ei ole sairastamisen jälkeen ihan huipussaan, mutta keikka menikin tosi hyvin! Lihakset ainakin oli päässyt kunnolla palautumaan muutaman päivän makoiluissa ja venyttely oli taas aika kivaa. Keikan jälkeen ihana Balilainen tuli hakeen mun esiintymiskamat ja mä jatkoin matkaa opettamaan. Ei ollut siis mikään lyhyt päivä, mutta hyvin mä selvisin.

IMG_1975Eilen oli aika tulla taas Hämeenlinnaan, jossa oon mukana Wild West Pikkujoulushowssa Sokos Hotel Vaakunassa. Meillä on täällä yhteensä 10 esitystä, joista mä jouduin jättämään kaksi siis viime viikonloppuna väliin sairastumisen vuoksi. Nyt oli kiva palata taas hommiin! Esitykset on perjantaisin ja lauantaisin, joten vietän väliin jäävän yön hotellissa. Esityksen jälkeen voi siis viettää rentoa aikaa vaikka telkkarin ja netin äärellä ja aamulla on aika kivaa kävellä vaan valmiiseen aamupalapöytään. Aamupala on täällä perushyvä ja oon erityisen onnellinen pienistä croisanteista, joita voi jälkkäriksi vedellä marmeladin kanssa.

IMG_1667

IMG_1979

IMG_1687

Ensimmäisenä viikonloppuna, jonka vietin täällä, lähdin vähän kaupungille käveleskelemään ja ihmettelin, kuinka hiljainen keskusta oli. Oon ollut Hämeenlinnassa ennenkin muutaman kerran, enkä muistanut sitä aivan näin kuivahtaneena paikkana. Mutta pian autioitumiselle selvisikin syy... nimittäin uusi kauppakeskus Goodman. Siellähän ne kaikki ihmiset olivat! Ja kaikki kaupatkin, sillä tuntui, että monet keskustan kaupoista olivat lopettaneet ja siirtyneet sinne. Aika ikävää kyllä mun mielestä, jos pikkuliikkeet joutuvat lopettamaan, kun kaikki asiakkaat siirtyvät kauppakeskukseen. Tosin voihan olla, että keskustakin vielä virkoaa ja ihmiset ovat vielä vain Goodmanin uutuuden viehätyksen pauloissa (joka on avattu siis lokakuun lopussa). Tänään tilanne oli vielä ainakin samanlainen ja kaikki olivat tunkeutuneet jouluostoksille Goodmaniin.

Kävin tänään Goodmanissa, sillä yritin etsiä joulukalenteria itselleni, mutta en löytänyt mitään! Balilaisella on kotona jo suklainen Angry Bird -kalenteri odottamassa, mutta mä haluaisin ihan perinteisen kuvakalenterin. Pitää vielä huomenna käydä jostain metsästämässä...

IMG_1983 (Medium)

Äsken mä tulin takasin hotellille ja söin vähän salaattia. Hetken voi vielä hengailla ja sitten pitää alkaa laittaa taas meikkiä illan esitystä varten.

Hauskaa lauantai-iltaa ja pikkujouluja, jos sellaisia olette tänä viikonloppuna viettämässä!

Ei kommentteja