Sisällön tarjoaa Blogger.

Tärpit Lapsimessuille!

Lapsimessut

Perjantaina ne alkaa, Lapsimessut nimittäin! Mä olin messuilla viime vuonna ekaa kertaa (aika hauskaa muuten nyt lukea tuo viimevuotinen teksti... hahaha...) ja lähinnä ihmettelin itkeviä Gugguu-mammoja, selviydyin Myyn kakkaräjähdyksestä, jossa ei paljon vesipisteetön vaipanvaihtoasema auttanut ja hengailin kavereiden kanssa. Tosi hauskaa kuitenkin oli ja nyt perjantaita odotetaan jo kovasti! 

Ohjelmaa ja näytteilleasettajia messuilla on valtavsti ja kaikille löytyy varmasti jotain mielenkintoista, mutta ajattelin nyt vinkkailla muutaman mua erityisesti kinnostavan jutun!

LASTENVAATTEET

Monen äidin suurin odotuksen aihe taitaa olla lukuisten lastenvaatemerkkien messutarjoukset sekä uudet tuotteet. Viime vuonna mä en ostanut yhtäkään lastenvaatetta (!!!), mutta voi olla, etten nyt enää pysty samaan... Mä aion tsekata ainakin nämä: 

Gugguu 6c48

No pitäähän nää kattoa! Hah. Uusia tuotteita ja aleja (luultavasti -20%).

Kiddow 6g38

Suhteellisen uusi suomalainen merkki, jolla on ihania vaatteita. Messualeja pitäisi olla ja erityisesti mua kuumottelis söpöt vaaleanpunaiset jumpperit... 

Blaa 6b30

Meillä ei ole ollut vielä Blaan vaatteita, mutta ne näyttää aika kivoita, joten pitää käydä kurkkaamassa heidän messutarjoukset.  

For minis and mommies 6f28

FMAM tunnetaan söpöistä nahkatossuista, mutta messuilla lanseerataan myös merkin ensimmäinen lastenvaatemallisto, joka täytyy ehdottomasi käydä katsomassa!  

Pomp de Lux 6c8

Vähän yllättävää, että Pomp on messuilla, joten pitää käydä katsomassa mitä heidän osastollaan on. Mä en ole ollut koskaan vaatekutsuilla, niin olis kiva päästä hipelöimään Pompin ihanuuksia ihan livenäkin. 

Valkama Accessories 6c91

Mä oon aivan ihastuntu mun Valkaman rusetti headwrapiin ja haluaisin sellaisen Myyllekin, vaikka se ei ole kovin innostunut pitämään mitään sellasia päässä. Luvassa on kuulemma myös pieni erä uutuustuotteita... Mitään tietoa ei ole mitä ne ovat, mutta mä toivoisin rusettiturbaania! 

Kaiko 6e21

Uusi suomalainen lastenvaatemerkki, jonka tuore mallisto löytyy messuilta.

Kiddow tupsulippis
 Kiddown ihana tupsulippis

LAPSILLE 

Lapsillakaan ei varmasti messuilla tule tylsää, sillä siellä on monenlaista leikkipaikkaa ja ohjelmaa. Me aiotaan Myyn kanssa käydä katsomassa ainakin:

bObbles LEGO DUBLO seikkailualue

Kivat bObblesit aktivoi monen ikäisiä lapsia leikkimään ja temppuilemaan. 

Pajulahden peuhualue

Voi olla, että Myy on vielä temppuradoille vähän liian pieni, mutta luvattua pomppupatjaa ainakin voisi käydä vähän kokelemassa.

Myytä voisi kiinnostaa myös Satuhahmokulkue.

 

MUUTA 

Ipanainen 6h20

Ipanaisella on messuilla mukana ainakin Tula Free to Grow -kantoreppu, johon kävinkin tänä aamuna jo tutustumassa Ipanaisen Lapsimessujen etkoilla. Me ollaan oltu aivan supertyytyväisiä meidän Tulaan ja jos vasta nyt olisin vauvaa saamassa, valitsisin varmasti tämän uuden mallin, jonka kokoa voi helposti muuttaa aivan pienestä vauvasta taaperoon sopivaksi. Käykää siis ihmeessä tsekkaamassa, jos kantorepun hankinta on ajankohtaista! Ja on niillä varmaan muitakin juttuja messuilla mukana!

Neuvola ohjelmalavalta mua kiinnostaa erityisesti myös Heini Hirvosen Maailmanympärimatkalle lasten kanssa! -luento. Ei sillä, että oltais sellaista juuri suunnittelemassa, mutta aiheena unelmien toteuttaminen puhuttelee. 

Tula Free to grow

Paljon paljon kaikkea muutakin mielenkiintoista on luvassa ja siksi me mennäänkin messuille varmaan kahtena päivänä. Tulkaa ihmeessä moikkamaan, jos satutaan vastaan! 

Blogin Instagramissa on vielä tänään 19.4. 2017 aikaa klo 22 asti osallistua messulippujen arvontaan, jos sellaiset vielä puuttuu, joten käykäähän kurkkaamassa @eathooplove!

Ja superkivoja messuja kaikille sinne menijoille!

Ei kommentteja