Sisällön tarjoaa Blogger.

Sokeriton syyskuu ja muita syyssuunnitelmia

Sokeriton syyskuu ja muita syyssuunnitelmia

Syyskuu on täällä! Jee, sopii mulle tähän hetkeen nyt ihan hyvin! On nimittäin aika palata ruotuun monilta osin kesän hövelöintejen jälkeen... 

Ensinnäkin, on pakko osallistua tuohon Sokeriton syyskuu -haasteeseen, kun eihän tästä muuten tule mitään! Oon tehnyt Myyn syntymän jälkeen niin monet lupaukset vähentää herkkujen syöntiä, että ihan naurattaa, mutta mikään niistä ei ole pitänyt kovin kauaa... Entinen minä on kuitenkin voinut olla vuodenkin syömättä karkkia ja nyt tällä löperöllä mammalla viikkokin tekee jo tiukkaa, haha... Mun säännöt menee niin, että 1-2 kertaa viikossa saa syödä jotain terveellisempää herkkua kuten kuivattuja hedelmiä, raakasuklaata tai raakakakkua. En myöskään syynää aivan kaikkea piilosokeria, sillä jos mä vaikka päätyisin syömään makaronilaatikkoa, voisin sen päälle laittaa ketsuppia. Tiedossa on myös ehkä pari poikkeuspäivää, joista vähän mietin, meenkö tiukkislinjalla vai hölläänkö vähän. Pääasia on saada kokonaisuutta kuntoon ja päästä irti sokerikoukusta. 

Sokeriton syyskuu ja muita syyssuunnitelmia

Toiseksi, aion/aiotaan tehdä vihdoin jotain Myyn nukkumiselle! Eilisessä postauksessa vähän kerroinkin, kuinka se ei vieläkään nuku läheskään täysiä öitä ja asialle on pakko nyt tehdä jotain. Edessä on siis jonkinlainen unikoulu ja Myyn siirtäminen omaan huoneeseen nukkumaan, huh! Toivotaan vaan, että Rio lähtee tähän mukaan yhtä päättäväisesti kuin mä...

Kolmanneksi, aion raivata jostain lisää aikaa treenille ja varsinkin Yogaian kotijoogalle. Jos menis ajoissa nukkumaan, vois pienen joogan ehkä pystyä tekeämään aamulla ennen Myyn heräämistä... Myös työrintamalla on vähän uusia tuulia, joka on tosi virkistävää!

Neljänneksi, aion yrittää vähän rajoittaa somessa viettämää aikaa ja lyhentää erityisesti illalla sängyssä puhelimen pläräämisaikaa. Tämän onnistuminen voisi vaikuttaa myös kohdan kolme onnistumiseen...

Sokeriton syyskuu ja muita syyssuunnitelmia

Ja viimeiseksi, aion pyyhkäistä pölyt tästä blogin päältä, kun se on päässyt vähän horrokseen viime aikoina. Tekis mieli myös vähän uudistaa blogin ulkoasua, joten katsotaan, jos keksin siihen jotain kivaa uutta. Mulla on myös pyörinyt jo jonkin aikaa mielessä blogin nimen muuttaminen... En vaan ihan tiedä onko se järkevää. Eikä mulla kyllä ole vielä uutta nimeäkään mielessä, mutta Eat Hoop Love on ehkä vähän hankala ja sopi paremmin matkablogille (joka tämä siis alunperin oli)...

Joten siinähän sitä on taas tavoitetta ja suunnitelmaa uudelle kuukaudelle! Tervetuloa syyskuu! 


Löytyykö muuten muita Sokerittomaan Syyskuuhun mukaan lähteviä?


P.S. Jos ihmettelette mistä nämä hienot kuvat ovat peräisin, niin ne on vapaasti käytettäviä kuvia Pexelsistä. Yksi syy miksi mun on välillä vaikea saada blogipostauksia aikaiseksi on se, että en ole ehtinyt ottamaan aiheeseen sopivia kuvia. Ja sitten postaus jää tekemättä sen takia... Aikaisemmin olen ajatellut, että tietenkin mun on käytettävä blogissani vain itse ottamiani kuvia, mutta ehkä näin äitiyden myötä perfektionismin taso on laskenut ja olen todennut, että välillä voi mennä yli sieltä aidan matalammastakin päästä. Kun postausaiheita päässä kuitenkin pyörii, olisi niitä kiva saada kirjoitettuakin, eikä jättää tekemättä kuvien puutteen vuoksi. Toki aion pääasiassa käyttää omia kuvia, mutta sallin nyt itseni kuitenkin käyttää näitä välillä, jos muuta sopivaa ei löydy. Pexelsistä otettuja kuvia ei tarvitse mitenkään erityisesti merkata, mutta voin silti asiasta mainita postauksen lopussa, vaikka varmaan jo kuvien laadusta huomaa, ettei ne ole itse ottamiani... 

Ei kommentteja