Sisällön tarjoaa Blogger.

Parasta just nyt

Moikka! Arki on taas iskenyt hiihtoloman jälkeen päälle, mutta loma näytti tekevän tehtävänsä, sillä energiaa riittää ainakin toistaiseksi tosi hyvin. Tässä pieni listaus asioista, joista erityisesti tykkään tällä hetkellä.

1. Treenaminen renkaalla

Mä oon tehtyt sirkusta niin pitkään ja treenaan useampia lajeja, että välilllä toiset asiat kyllästyttää ja välillä jostain inspiraatio iskee kovemmin. Nyt on kova rengastrapetsikausi ja haluaisin tehdä koko ajan sitä. Ja niin mä oon oikeestaan tehnytkin.

IMG_27412. Banaaniletut sekä riisikakut avokadolla ja (loimu)lohella

Oon semmonen ihminen, että kun löydän jonkun hyvän ruoan tai välipalan, haluun syödä sitä koko ajan kunnes kyllästyn ja vaihdan johonkin toiseen. Nyt on ollut kovaa huutoa banaaniletut mustikoilla ja toisena sitten riisikakut, joiden päälle tulee avokadoa, (loimu)lohta ja vähän suolaa. Kumma kyllä, näille ei vaan kyllästymistä näy ja voisin elää pelkästään näillä. Ehkä vähän inca-marjoja lisäksi...

IMG_2753

Tässä versiossa graavilohta päällä, ihan hyvää sekin.

3. Dance Moms

Tykkäsin kattoa Dance Momsia telkkarisista ja mua harmitti, että se yhtäkkiä lakkas tulemasta ja tilalle tuli jotkut Miamin Momsit, joka ei ollut yhtään hyvä ohjelma. Nyt orginaali Momsit tulee taas telkkarista ja tajusin myös, että mulla on ainakin yksi kokonainen kausi (ellei enemmänkin) niitä näkemättä ja oonkin kattonut niitä netistä. Ihanaa! Yleensä syön samalla banaanilettuja tai riisikakkuja. Tai inca-marjoja.

Dance_Moms_Logo

Kuva täältä.

4. Fit-lehti

Postilaatikosta kolahti tänään uusi Fit-lehti, jee! Äiti on tilannut mulle sen joululahjaksi ja se on musta ehkä kivoin treenaamiseen ja terveyteen keskittynyt lehti. Lehdet on kivaa arjen luksusta, joita mun tekis mieli ostaa useampikin kuukaudessa, mutta nyt oon yrittänyt hillitä itteeni ja säästää rahaa. Oikean lehden selaamisessa on vaan sitä jotakin eikä fiilis oo sama, kun lukee tietokoneen ruudulta tai puhelimelta, vaikka blogeissa yms. oiskin samantapaisia juttuja.

IMG_27495. Rulla

En tiedä mikä ton mun rullan virallinen nimi on, kun ei se oon foamroller eikä kyllä pilatesrullakaan, kun ne on vissiin pidempiä... Mulla on tommonen kunnon traktorirulla, kun siinä on noita nystyröitä. Oon ostanut rullan jo aika monta kuukautta sitten, mutten jostain syystä ole käyttänyt sitä kovinkaan paljoa. Nyt oon muistanut sen olemassa olon ja se on kyllä mahtava. Varsinkin selkää on kiva rullailla iltasella.

IMG_2751

P.S. Oho, tajusin just, et toi otsikko taitaa olla joku Robinin biisi... No menkööt silti.

Ei kommentteja