Sisällön tarjoaa Blogger.

Vuoden 2013 parhaita hetkiä

Vuosi 2013 oli mulle hyvä vuosi. Tosi mahtava oikeestaan! Siistii, kun jokainen vuosi vaantuntuu olevan edellistä parempi. Jotain oon tainnu tehdä oikein, kun menee niin hyvin. :)Viime vuosihan alkoi sillä, että lähdin Balille ja Thaimaahan. Menin Balille tapaamaan yhtä poikaa, jonka olin siellä 9kk aikaisemmin tavannut. Reissu oli ensimmäinen lomamatka, jonne lähdin aivan yksin. Balillahan mulla oli seuraa, mutta Thaimaassa olin ihan yksin. Aluks ajattelin, että olis tylsää, mut oli oikeestaan siisti tunne, kun sai ite päättää minne mennä ja mitä tehä. Mutta viilettäessäni moottoripyörän kyydissä ilman kypärää Bangkokin vilinässä käväisi kyllä mielessä, ettei tätä ehkä oo fiksuinta tehdä yksikseen... Thaimaassa olin vaan jonkun 10 päivää, niin ei siinä mitään ihmeellistä kerenny tehdä ja oikeestaan kotiin lähtiessä tuli vähän melkein jo tunne, et tää on jo aika nähty (oon siis ollu siellä ennenkin, en vaan tota 10 päivää). Tai ainakin seuraavalla kerralla vois mennä jonnekin muualle. Tosin Bangokissa voisin pyörähtää shoppailemassa ja syömässä ihan millon vaan!

[caption id="attachment_99" align="aligncenter" width="768"] Tanah Lot Balilla[/caption]

[caption id="attachment_100" align="aligncenter" width="768"] Falafelia ja super-shake Bangkokin Ethosissa[/caption]

[caption id="attachment_101" align="aligncenter" width="768"] Turkoosia vettä ja pitkähäntäveneitä[/caption]

Reissun jälkeen helmikuussa muutin uuteen kämppään. Se löytyi ensimmäisestä näytöstä, johon menin ja oli muutenkin ihan mulle tarkotettu. Paluu arkeen ja töihin koitti myös, mutta onneksi sitä piristi kivat keikat, niin kun Emma Gaala Robinin taustalla ja viikon laiva keikka Viking Linella. Kevät meni siinä normaalisti opetuksia ja keikkoja tehden, kesää jo odottaen.

Ja vihdoin koitti kesäkuu ja mun Balilainen tuli tänne Suomeen! Monen kuukauden työ sai loppunsa (ei oo noi viisumiasiat niin yksinkertasia) ja päästiin viettään kesää yhdessä. Melko kylmää kesää, mutta kuitenkin. Kesällä oltiin myös paljon Turussa, kun mä olin siellä residenssissä treenaamassa esitystä. Kesä oli siis täynnä hauskoja ja uusia juttuja, mutta myös kulttuurieroja ja kompromisseja.

Tall Ship Races





Kesän lopussa pyörähdettiin Balilaisen kanssaTukholmassa ja syyskuussa olin Bosnia & Herzegovinassa Klovnit Ilman Rajoja -yhdistyksen kanssa. Mutta siitä matkasta voin vaikka kirjoitella myöhemmin lisää. Sen enempää en viime vuonna reissannut, mutta olihan siinäkin jo neljä maata, eli tyhjää parempi. :)

Pikkujouluaika kului temppuillessa Leningrad Cowboysien Red X-mas kiertuella. Kierrettiin Suomen suurimmissa kaupungeissa ja oli kyllä hauska rundi! Sen jälkeen koitti kauan odotettu loma ja ihanan rentouttava joulun aika. Ihanaa oli, vaikkei edes lunta ollut.

Nyt hyvin levänneenä on energiaa suunnata uuteen vuoteen ja uusiin seikkailuihin!

 

Ei kommentteja