Sisällön tarjoaa Blogger.

Uusi tukka ja muut viikon kohokohdat

Voi kuinka mä oonkaan odottanut tätä viikonloppua! Mitään erityistä ei ole luvassa, mutta oon vaan ollut niin kiireinen, ettei vapaapäiviä pahemmin viime aikoina ole ollut.

Keskiviikkona kaverini Hanna laittoi mulle uuden tukan. Oli jo aikakin, sillä en ollut vuoteen leikannut sitä, väri oli aika kulahtanut ja juurikasvukin rehotti. Mutta niin vain Hanna teki taikoja ja tukka oli hetken päästä taas kiva! Mietin, että kehtaanko laittaa noita ennen-kuvia, sillä hiukset näyttää kyllä ihan kauheelta... Mutta toisaalta, mä en muutenkaan ole aina niin täydellisen näköinen kuvissa, joita laitan nettiin. Jotenkin tykkään semmosista aidoista tilanteista ja siitä, että ihmiset ei aina näytä täydelliseltä näiden kaikkien photoshopattujen kiiltokuvien seassa.

IMG_1520

IMG_1521Kiitos Hanna!

Tällä viikolla on myös menossa Hullut Päivät, jossa kävinkin pyörähtämässä jo keskiviikkona ja uudestaan tänään. Löysin tavarat, joita olinkin metsästämässä eli Lancomen ripsivärin ja Electoluxin sport blenderin, jossa on pullo, jonka voi ottaa mukaan. Lisäksi ostin foam rollerin, joka ei ollut edes alennuksessa, mutta olen metsästänyt sitä tässä vähän joka paikasta ja Stockalta sattuikin löytymään juuri sopiva. Ja taisi sieltä tarttua jotain muutakin pientä mukaan...

IMG_1527

IMG_1525Löyty tämmönen hieno Fight Back -roller. Siinä on vasta sisukas mies! Jos et vielä ole kuullut Pekka Hyysalosta, niin voit lukea hänestä täältä.

Odotettu granaattiomenakausi on alkanut ja Hulluilta Päiviltä lähti mukaan myös niitä. Olen tutustunut granaattiomenaan vasta ehkä pari vuotta sitten ja sehän on aivan mahtava hedelmä! Se maistuu hyvälle ja on iholle hyväksi. Aikaisemmin luulin, että hyvän granaattiomenan täytyy olla tumman punainen ja vaaleammat ovat raakoja. Mutta sitten henkilökohtainen hedelmäneuvojani kertoi, että niitä on eri lajikkeita ja vaaleat/kellertävätkin voivat olla oikein hyviä. Ja niinpä rohkaistuin Stockalla valitsemaan mukaani muutaman vaaleamman yksilön. Ja hyvää oli!

IMG_1523Tänään olin niin onnellinen, kun sain nukkua pitkään. Tuntuu melkein, kuin olis joku loma, kun mulla on tässä kolme vapaapäivää, jolloin voin tehdä ihan mitä haluan. Ihanaa! Aamupäivän käytin kotona hengailuun ja siivoamiseen, sitten kävin kaverin kanssa siellä Hullareilla. Sen jälkeen nukuin päiväunet ja ilta menee tässä telkkarin edessä ja kynttilänvalossa fiilistellen. Just tätä mä oon kaivannut!

IMG_1531

IMG_1532

Tänään, kun kävin ruokakaupassa, huomasin, että myös glögikausi on alkanut! Oujee. Vaikken tykkääkään mehuista, niin glögi on jotenkin eri asia, se kuuluu kyllä talveen!

IMG_1533

Nyt mä meen tohon lattialle testaamaan mun uutta rullaa...

Ihanaa viikonloppua!

Ja hei, nyt voit myös seurata Eat Hoop Love -blogia Facebookista. Linkki löytyy sivupalkista.

 

 

 

2 kommenttia

  1. ah, kuulostaa ihanalta Jerina, oleskelu, hedelmät ja glögi!! Rulla kokemuksia jakoon sit vaan, ootan innolla.

    VastaaPoista
  2. Ihanaa on! Mutta nyt musta sai ehkä väärän kuvan, että vaan täällä hedelmiä syön, sillä glögin kanssa söin kyllä pullia! Hehee... Ja rullailussakin oon vielä vältellyt sellasia inhottavia kohtia. Mutta testailen sitä kyllä lisää ja ens viikolla syön taas vaan terveellistä ruokaa. :)

    VastaaPoista