Sisällön tarjoaa Blogger.

Mitä kuuluu?


Moikka,

Mulla on ollut hieman motivaatio-ongelmia viimeaikoina tän blogin kirjoittamisen kanssa... Joitain juttuja on vielä Balilta julkaisematta enkä oo maininnut Singaporestakaan vielä mitään! Välillä vaan tuntuu tylsältä kirjoittaa pelkästään menneistä tapahtumista, kun nykyhetkelläkin saattaa tapahtua kaikenlaista, mutta juttuja ei haluaisi jättää roikkumaankaan liian kauaksi aikaa. Niinpä piti tulla välillä kirjoittelemaan ihan vaan tän hetken kuulumisia!


Mulla tuli Balilla jo vähän ikävä Suomen kesäjuttuja kuten piknikkejä Suomenlinnassa, reissuja Turkuun tai muihin ihaniin kesäkaupunkeihin ja illanviettoja vaikka meidän talon kattoterassilla... Mutta, eihän täällä mikään kesä ollutkaa, kun palattiin kotiin ja mulle tuli välittömästi olo, että nyt on syksy. Vaikka kuinka kesästä tykkäänkin, on syksykin ihan kiva juttu. Musta on ihana palata syksyisin rutiineihin ja käyttää lomalla kerättyä tarmoa kaikkeen tekemiseen. Niinpä vietin tässä jo pari viikkoa syksyä ja olin ihan tyytyväinen. Sitten tulikin elokuu ja kesä alkoi. Vähemmästäkinhän siinä menee sekaisin. On tottakai kivaa, että aurinko paistaa ja on lämmintä, mutta jostain syystä mulla on kuitenkin vähän olo, että nyt on jo liian myöhäistä... Apua, mitkä ristiriitaiset fiilikset! Nyt olis vielä mahdollista tehdä niitä kaikkia kesäjuttuja, joita kaipasin, mutta en kuitenkaan ole saanut oikein mitään aikaiseksi ja oonkin viettänyt aikaa enimmäkseen kotona. Käytiin sentään Rion kanssa siellä risteilyllä, joka oli oikein kiva kesänpäätösreissu. Sitten Rio aloitti koulun ja sen syksy alkoi. Mulla on vielä kuun loppuun rennonpaa ennen kuin opetukset Pukinmäessä alkaa.

Mä oon siis keskittynyt viime päivät täysillä kotoiluun ja kuunnellut vaan ikkunan takaa, kun muut viettää kesän viimeisiä bileitä ja juhlii Flowssa. Mun mummoelämään on kuulunut lähinnä kynttilöiden polttelua ja sohvalla asumista, josta oon ollut ihan onnellinen.

IMG_6079Teetä on mennyt kuppikaupalla ja Sörnäisten Karkkisilta on haettu pähkinöitä ja muita herkkuja jo kerran jos toisenkin.

IMG_6080Sain äitiltä lehtiä luettavaksi, jotka onkin ollut oikein hyvää seuraa sohvalla.

IMG_6061Oon myös aloittanut uuden harrastuksen, josta saatte vielä kuulla ehkä myöhemmin lisää...

IMG_6077Me saatiin kavereilta niiden vanha ruokapöytä, kun ne muutti. Ja on kyllä niin mahtavaa, kun on kunnon kokoinen pöytä! Mulla on ollut ihan  pieni pöytä siitä asti, kun oon muuttanut pois kotoota ja tää tuntuu nyt aivan luksukselta! Tuoleja tosin on vaan kaksi (tai neljä, mutta ei samanlaisia), mutta eipä sekään nyt kauheesti häiritse. Kiitti vielä S&K!

IMG_6083Uudelta pöydältä on ollut kiva syödä banaanilettuja, jotka on taas maistunut erityisen hyviltä parin kuukauden tauon jälkeen.

IMG_6075Oon mä näköjään välillä poistunut kotootakin... Sunnuntaina mun opetusten jälkeen käytiin katsomassa Ravintolapäivän tarjontaa ja mä löysinkin aika buenon falafelrullan.

Kuten voi kuvista ehkä huomata, oon ollut fiiliksissä ihan pienistä asioista. Mutta jospa sitä nyt yrittäis raahautua ulos vähän useammin nauttimaan vielä näistä viimeisistä kesäisistä päivistä, sillä kyllä siihen syksyynkin kerkeää sitten taas kyllästyä, kun sitä jatkuu varmaan koko loppuvuoden.

Ihanaa viikkoa ja nauttikaa auringosta!



P.S. Jos haluatte pysyä mun mukana vähän reaalimmassa ajassa, kattaattaa seurata Instagramia, jossa oon nimellä eathooplove. Ja Facebook-sivuja, jonne myös aina linkkaan uusia postauksia.

Ei kommentteja