Sisällön tarjoaa Blogger.

Muumi-tyttö

Muumityttö
Meillä asuu aikamoinen Muumi-tyttö ainakin jos on vaatekaappiin katsominen. Johtuen varmasti lempinimestään, Pikku Myy on saanut aika paljon Muumi-vaatteita lahjaksi ja oonhan mä itsekin jokusen ostanut. Ja mikäs siinä, onhan ne Muumit aika ihania! Pikku Myy-lempinimi tuli muuten Riolta mun ollessa raskaana. Se kutsui mua Niiskuneidiksi, koska olin niin paksu ja alkoi sitten puhumaan vauvasta Pikku Myynä (joo, ei oo kyllä mitään logiikkaa, että Niiskuneidin mahassa on Myy...). Ja mun äiti oli sitten Muumimamma, kun Rio aluksi luuli että muumi ja mummi on sama sana.

Muumivaatteet

Muumivaatteet

Vauva ja Niiskuneiti

Niiskuneiti body

Pikku Myy vaatteet
Pikku Myy-bodeja on kertynyt neljä ja yksi paita.

Muumi vaatteet
Yhteensä Muumi-vaatteita löytyi kaapeista kymmenen kappaletta. Yksi paita taitaa olla jo liian pieni, mutta suurin osa on nyt vasta siirtymässä käyttöön. 

 Hauskaa uutta viikkoa!

 P.S. Jos haluat pysyä reaaliajassa meidän mukana, niin laita seurantaan Eat Hoop Loven Facebook-sivu sekä Instagram  (eathooplove).

3 kommenttia

  1. Aian ihanat silmät <3

    VastaaPoista
  2. Mitkä silmät! :) <3
    Ja noi muumi vaatteet on kyllä ihania. Meillä ei taida olla vielä yhtään eli täytyy pistää mummi lähettämään pari tänne Australiaan :)

    VastaaPoista