Sisällön tarjoaa Blogger.

Kuulumisia

iltapalaa

Moi! Pitkästä aikaa! Mulle tuntui iskevän yllättäen kiire ja alkoi oikein stressaamaan tää elämä. Olin vielä asennoitunut siihen kuinka äitiyslomalla elämä on melko leppoisaa ja itseensä voi olla tyytyväinen, kunhan saa hoidettua lapsensa jokseenkin kunnialla ja välillä pesee vähän pyykkiä, kunnes tajusin, että mun äitiyslomahan loppuu jo kuukauden päästä! Siitä nyt ei vielä tarvtse pahemmin stressiä ottaa, sillä en ole vielä palaamassa kokoaikaisesti töihin. Kaikkea pientä hommaa on kuitenkin jo kertynyt, kun sunnuntaisin käyn opettamassa ja itsekin pitää treenata. Oonkin viime päivinä saanut jo häivähdyksen siitä kuinka haastavaa työn, perhe-elämän, oman treenin, blogin ja mahdollisen oman ajan yhdistäminen voi vielä jonakin päivänä olla... Mutta pääsin nyt ehkä tästä alkushokista jo yli miettimällä, että en ole tosiaankaan ainut joka saa sovitella noita kaikkia asioita kalenteriinsa, joten ehkä mäkin tuun pärjäämään. Mutta niin se vaan on, että vasta itse äidiksi tulleena sitä osaa arvostaa aivan eritavalla kaikkia niitä supermammoja, jotka käyvät töissä, hoitavat perheensä ja itsensäkin vielä siihen päälle.

Mutta en mä siis valita, sillä kaikki asiat, joita nyt teen, on kyllä kivoja. On ihana treenata ja kiva käydä vähän töissä. On mahtavaa, että Rio ja mun äiti hoitaa Pikku Myytä, jotta mä voin tehdä näitä hommia. Välillä pitäis kyllä ottaa vähän omaa aikaa ja tehdä vaan jotain kivaa, sillä jos Myy on hoidossa, on se kyllä aina sen vuoksi, että mä oon töissä tai treenaamassa. Joskus ois ihana mennä vaan vaikka leffaan... 

ilma-akrobatia

Tällä viikolla me oltiin Myyn kanssa kaverin luona Kouvolassa yökylässä, jonne tuli myös kaksi muuta kaveria. Kaikilla näillä kavereilla on vuoden ikäinen lapsi, joten meno oli aika vauhdikasta, kun kolme taaperoa ja tuo yksi vähän pienempi touhotti ympäri kämppää. Oli kuitenkin tosi kivaa ja piristävää käydä vähän pois kotoota ja nähdä pitkästä aikaa rakkaita kavereita. Junamatkatkin meni tällä kertaa tosi hyvin, kun menomatka leikittiin leikkitilassa ja paluumatkan Myy nukkui melkein koko ajan Tulassa. 



Blogikin on jäänyt viime aikoina vähän unholaan, mutta koitan palata taas vähän aktiivisempaan kirjoitustahtiin. Ainakin kanssabloggaajat tietävät varmaan tunteen, kun on ollut jonkin aikaa kirjoittamatta, niin blogin pariin palaaminen on sitä vaikeampaa mitä kauemmin aikaa kuluu... Kun eihän sitä viitsi sitten pitkän tauon jälkeen mitään ihan liirum laarum-postausta tulla tekemään. Mutta nyt mä päätin ottaa härkää sarvista ja tulinpahan kirjoittamaan ihan vaan kuulumisia, että tästäkin nyt päästään. Suunnitteilla on kyllä useitakin postauksia ja tulossa on mm. lisää vauvasirkusvideoita, luonnonkosmetiikkajuttua ja arvonta. Joten pysykäähän kuulolla! 

Hauskaa viikonloppua! Kuullaa taas pian!

Ei kommentteja