Sisällön tarjoaa Blogger.

Kalenteri vuodelle 2017

Mira Mallius kalenteri 2017

Vuosi lähenee loppuaan ja se tarkoittaa sitä, että on aika hankkia uusi kalenteri. Mä nimittäin olen tällainen vanhanaikainen tyyppi, joka ei käytä mitään kännykän kalenteria, vaan asiat pitää saada kirjoitettua ylös kynällä paperille. Ja koska kalenteria pitää jaksaa katsella koko vuosi, pitää sen valitsemiseen aina käyttää hiukan aikaa ja kierrellä katsomassa erilaisia vaihtoehtoja. Ensi vuodelle mun kalenteriksi valikoitui Mira Malliuksen suloinen karhu-kalenteri, joka on juuri sopivan kokoinen ja kivan värinen. Musta on tullutkin ihan Mira-fani, sillä oon aivan hurmaantuntut hänen söpöistä eläinaiheisista kuvituksistaan niin postikorteissa kuin tämän vuoden joulukalenterissanikin.

Kalenterissa on suomalaiset juhlapyhät sekä nimipäivät ja yhdellä aukeamalla on aina yksi viikko. Siellä täällä kalenterin sisäsivuillakin on eläinten kuvia ja niiden yhteydessä myös hieman tilaa omille muistiinpanoille. Aivan täydellistä siis! Miralta on tullut vuodelle 2017 myös seinäkalenteri, joka sekin näytti hauskalta. Kalentereita myy Putinki ja omani mä ostin Rose Bud -kirjakaupasta Helsingin asematunnelista. Siellä oli myös kivoja saman sarjan pieniä muistivihkoja. 

Tajusin muuten, että meillä olikin myös yksi Miran kuvittama vauvan t-paita, joka on edesmennyttä Seppälä Baby -mallistoa ja ostettu kirpparilta. Söpö sekin.

kalenteri 2017

Mira Mallius

Mira Mallius
Kuvasta voi myös nähdä, että siellähän ne joulukortit taas on pöydällä, eikä postissa... Ja osa noista on muuten viime vuodelta! Hups... Pitää laittaa ne vaikka itse esille, hehe.

Löytyykö muita mummoilijoita, jotka haluaa ehdottomasti vielä käyttää paperista kalenteria?

5 kommenttia

  1. Siis todellakin paperinen sen kalenterin olla pitää! Oon muuten tosi nörtti, mut onhan se nyt niin paljon selkeempää ja paperi ei sekoile tai tilttaa :D! Tää onki tosi söpö kalenteri!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi tilttailu/akun loppuminen tms. on muuten asia jota en oo edes ajatellut! Mä kun vaan tykkään siitä paperille kirjoittamisen fiiliksestä. 😊

      Poista
  2. Mä myös haluan ihan tuon peruskalenterin!!En vaan osaa laittaa asioita kännykän kalenteriin.
    Tosi ihana tuo sun ostama kalenteri,pitäis ittellekkin käydä ettimäs!

    VastaaPoista
  3. Mä myös haluan ihan tuon peruskalenterin!!En vaan osaa laittaa asioita kännykän kalenteriin.
    Tosi ihana tuo sun ostama kalenteri,pitäis ittellekkin käydä ettimäs!

    VastaaPoista