Sisällön tarjoaa Blogger.

Joulukuun eka!

joulukuu

Jee, vuoden kivoin kuukausi alkoi! Mä tykkään joulusta, mutta en oikein ymmärrä miksi joulukrääsää aletaan myymään jo lokakuussa ja joululaulut soi jo marraskuussa. Mun mielestä joulua on sopiva aika alkaa fiilistelemään juurikin joulukuussa, kertoohan sen jo nimikin. Tänä vuonna somessa on pistänyt silmään kuinka monet, osa omistakin kavereista, on jo leiponeet pipareita, koristelleet joulukuusen ja paketoineet lahjoja... Huh. Mitäs joulukuulle sitten enää jää? 

Nyt voi kuitenkin hyvällä mielellä ruveta jo joulun odotukseen, joka meillä alkoi eilen torttujen paistamisella ja tänään ensimmäisen joulukalenterin luukun avaamisella. Mulla on ihana Mira Malliuksen korttikokoinen joulukalenteri, joka oli aivan pakko ostaa, vaikka se onkin aika pieni. Tykkään tosi paljon Miran söpöistä eläinaiheisista korteista ja haaveilen myös saman sarjan vuosikalenterista, jota tosin ei ole vielä tullut missään vastaan...

Mira Mallius joulukalenteri

Mä oon joka vuosi ostanut myös Riolle joulukalenterin ja se on aina halunnut tietenkin suklaakalenterin. Siltä on kuitenkin aina jäänyt ne alun jälkeen syömättä (kun eihän ne mitään kovin hyvää suklaata edes ole), niin tänä vuonna en halunnut enää sellaista ostaa. Niinpä Rio sai Veikkauksen arpakalenterin, josta se olikin aika innoissaan.

Somessa oon nähnyt monen tekevän myös vauvoille omia joulukalentereita, joissa on laitettu pahville smoothiepusseja joulukuusen muotoon tai paketoitu jotain maissinaksuja tms. joka päivälle. Ihan hauskoja ideoita, mutta ite en oo jaksanut sellaista vääntää, kun ei Pikku Myy vielä ymmärrä niistä yhtään mitään. Se saa oman kalenterin sitten ensi vuonna.

Mira Mallius joulukalenteri

Ihanaa joulun odotusta ja jännittävää joulukalenterien availua! Älkäähän stressatko joulusta liikaa. Tulee se stressaamattakin!

Ei kommentteja