Sisällön tarjoaa Blogger.

Kakkudieetti


Huh, huh... mun ruokavalio lauantain juhlien jälkeen on pääasiassa koostunut erilaisista kakuista ja muista herkuista, joita jäi aika reilusti yli! Sinänsä kiva juttu, mutta ei ehkä kuitenkaan niin kiva mun takaisin kuntoon-projektia ajatellen... Vai olisiko tässä sittenkin avain onnistumiseen? Oon nimittäin käynyt melkein joka aamu vaa'alla ja huomannut, että mun paikallen jumahtanut paino on lähtenyt laskuun! Eilisestä tähän aamuun paino oli laskenut jopa kilon ja mä pääsin iloisesti raskautta edeltävälle tutulle kymmenluvullenikin taas pitkästä aikaa!


IMG_8618

IMG_8606

IMG_8623

Mutta vaikka tää dieetti näyttää toimivan oikein kivasti, on pakko ehkä huomenna lopettaa, sillä jopa tämän sokerihiiren kroppa alkaa kaipaamaan jo jotain vähän terveellisempää näiden kakkuövereiden jälkeen. Tänään jo vähän lipsuin dieetistä, kun söin aika terveellisen aamupalan ja salaattia... Eli saa nähdä onko huomenna kilot tulleet jo takaisin.

Ja voihan se olla, että vaaka oli vaan mennyt rikki...

Ei kommentteja