Sisällön tarjoaa Blogger.

Herttoniemen uimaranta

Helsigin kotisetumatkailu jatkui, kun olin eilen kaverin luona kylässä ja lähettiin Herttoniemen uimarannalle. En ollu aikasemmin oikein liikkunut siellä päin ja oli hauska nähdä taas uusia kulmia omasta kotikaupungista.

[caption id="attachment_280" align="aligncenter" width="768"]Joutsenia Joutsenia[/caption]

Istuskeltiin siellä jonkin aikaa ja myöhemmin myös Balilainen liittyi seuraan ja toi evääksi mansikoita ja mustikoita. Kaverin piti lähtä, mutta me jäätiin vielä ja alettiin leikittelemään ajatuksella, että mitä jos menis uimaan... Mähän en ui vasta kun vesi on oikeesti lämminta ja se harvoin tapahtuu Suomessa.

[caption id="attachment_281" align="aligncenter" width="1024"]Biitsi Biitsi[/caption]

[caption id="attachment_283" align="aligncenter" width="1024"]Surfergirl Surfergirl[/caption]

Varovasti vähän kokeilin miltä se vesi tuntu ja yllätykseksi se ei ollutkaan niin kylmää kun ajattelin. Joten eikun veteen vaan! Tosin mulla se ei tietenkään tapahtunut ihan tosta vaan, sillä kesti aika kauan, kun piti hiljakseltaan mennä aina muutama askel kerrallaan. Mutta sinne mä lopulta menin! Hahaa. En oo varmaan muutamaan vuoteen uinut Suomessa, joten oli aika hauskaa! Eihän se nyt ihan trooppista vettä ollut, mutta kivasti viilensi hellepäivää.

[caption id="attachment_282" align="aligncenter" width="1024"]Siellä minä uin! Siellä minä uin![/caption]

Tänään oon unelmoinut uimisesta koko päivän, mutta nyt en enää kyllä veteen kerkeä. Oon taas lapsenvahtina kaverin lapselle. Saa nähdä mitä tekemistä keksitään näin kuumalla...

 

 

Ei kommentteja