Sisällön tarjoaa Blogger.

Juuri nyt minut tekee iloiseksi...

Juuri nyt minut tekee iloiseksi...

Räntäinen lokakuinen päivä ei ehkä ole kaikille niitä iloisimpia, mutta ehkäpä juuri siksi ajattelin kirjata ylös asoita, jotka tekee mut iloiseksi juuri tänään.

Eli juuri nyt minut tekee iloiseksi...

*...kaverilta ostettu heidän oma tuottama hunaja, joka on ihan superhyvää! Mulla on monta päivää ollut vähän olo, että oonkohan tulossa kipeeksi, mutta olen taistellut oloa vastaan hunajan voimalla ja nyt on jo parempi fiilis. Oon antanut hunajaa vähän myös Pikku Myylle, joka myös köhii ja on räkäinen. Ja nyt mua jo harmittaa, etten ostanut hunajaa enempää...!

*...Foodinin uusi piparkakkusuklaa! Ostin I Love Me -messuilta viisi noita Foodinin raakasuklaapatukoita ja ne loppuivat eilen... haha. Iloiseksi mut tekee myös se, että kun tänään maistoin myös meille ilmestynyttä Fazerin piparkakkusuklaata, voin rehellisesti sanoa, että tuo Foodinin oli parempaa! Mun oli myös pakko maistaa kauppoihin tullutta glögiä, joka on monet vuodet ollut mun joulunaluspahe, mutta sekin maistuu kyllä nykyään vähän turhan äklöltä... 


*...joulun tulo! Haha... Mä tykkään älyttömästi joulusta, mutta mun mielestä lokakuu on aivan liian aikaista alkaa sitä fiilistelemään. Ja sitä mieltä olen edelleenkin, mutta ihan pikkuisen olen jo alkanut ajattelemaan joulua ja oppinut mm. sen, että jos haluaa jonkin tietynlaisen joulukalenterin, niin ne pitää ostaa jo pian ennen kuin loppuvat! Joten olen antanut luvan itselleni mietiskellä jo millainen joulukalenteri olisi Myylle kiva (ja tietysti itsellenikin!). 

*...uudet Drome housut. Mä en oikein viihdy legginseissä, sillä musta ne tuntuu aina vaan siltä, että olis kalsarit jalassa ja collegehousut on sitten taas moneen tilanteeseen vähän turhan rennot. Oon ajatellut, että kuuluisat peppuhousu Freddyt, olis varmaan tosi mukavat, mutta ne on mun makuun vähän turhan fitness ja niihin pitäis varmaan olla vähän treenatumpi pylly, että nekään näyttäis hyviltä... Mutta tässä muutama päivä sitten mua tuli vastaan ihan yllättäen Dromet (joista myös olen ollut tietoinen, mutta ajattelin niiden olevan aivan samanlaiset kuin Freddytkin), jotka näyttivät olevan vastaus mun housuongelmiin. Ja vielä kun ne oli tosi hyvässä alennuksessa, päätin ostaa ne testiin. Ja oonkin asunut niissä siitä asti, eli hyvät ovat! 

 *...tori.fi myyjältä haettu taaperoille suunnattu ensi Muumitalo, jolla Myy on leikkinyt onnellisena nyt kaksi päivää. Hyvin käytetyt kymmenen euroa! 

Juuri nyt minut tekee iloiseksi...

*...saunavuoro. Tänään oli saunapäivä ja musta on nykyään ihan kiva mennä saunaan Myyn kanssa kahdestaankin, jos Rio on töissä (kuten tänäänkin), kun se jaksaa leikkiä siellä vesileikkejä reippaasti itsekseen tai tulla mun mukaan saunomaankin. Tässä säässä sauna houkuttaakin niin paljon enemmän, kuin pihaleikit...

*...uusi "TV-saso". Mä oon vihannut jo kauan meidän TV-tasoa, joka on joku halvin ja heppoisin malli, mitä Ikeasta saa. Uutta ei ole tullut ostettua, kun ei ole viitsitty yhden TV-tason vuoksi maksaa kotiinkuljetusta tai vuokrata autoa. Sunnuntaina mulle tuli kuitenkin yhtäkkiä idea, että miksen laittaisi telkkaria puulatikoiden päälle, joita meillä on toimittamassa kirjahyllyn virkaa. Ja ai että, siitähän tuli ihan toimiva ratkaisu. Ainakin siksi aikaa, kun joskus saadaa ihan oikea TV-taso. Musta on aina hauskaa, kun saa kotona jonkin asian toimimaan ideoimalla jo olemassa olevia juttuja eikä uutta tarvitse ostaa.


Mahtaiskohan tuo meidän kulmille ilmestynyt loska muuttua huomiseen mennessä lumeksi, niin mekin voitais käydä vähän ihmettelemässä ensilunta...

Iloa loppu viikkoon!

3 kommenttia